Gezocht : Chopper om te poetsen

Vóór mijn huidige motor, waar echt nauwelijks chroom aan zit, had ik ook een sjoppert. En eigenlijk vind ik het niet zo veel uitmaken of ik nou mijn BMW was en 'aflap' of dat ik er ook nog een poetslappie erover heen haal zoals bij die sjoppert. Ik was met die sjopper ook sneller klaar met wassen dus dat scheelde ook al. Ook al is wassen/poetsen nou niet echt mijn grootste hobby, ik doe het wel regelmatig want het is echt het behoud van je motor. De mijne is van '95 maar er zijn er zat die denken dat ik hem net nieuw heb!
 
Ik heb ook nog wel een motor om te poetsen. zit nog veel chroom onder alle drek en teer. Kunt gij zich helemaal op uitleven! O-)
Poetsen, bah :P
 
:?

ik ben nieuw op dit forum,
ben Tjitze (20) uit het noorden des land,
en heb enige ervaring met harley's

ik lach me nu al dood op dit forum
whahahahh .
 
heb nog wel oud blokkie ligge, als je die kunt laten glimmen zou ik me geen zorgen meer maken.
 
geef me je telefoon nr dan bel ik je wel als hij vuil is na een lange rit ,
en dan mag jij hem poetsen mafkikker ,terwijl ik mijn vriendin ga neuken ::::
full
 
Ik wil in een Yamaha XVS650A (Dragstar Classic) aanschaffen, maar ik heb nog nooit een vervoermiddel gehad veel poets/onderhouds aadacht vroeg.

Dus zoek ik een chopper met flink wat chroom om samen met de eigenaar te poetsen. Op deze manier heb ik wat beter in de gaten waar ik aan begin.

DUS Is hier iemand die
- in regio Eindhoven woont?
- een chopper met flink wat chroom heeft?
- Binnenkort samen met z'n motor wilt poetsen?
Kom maar poetsen...die van mij zit vet onder de pekel (en ik woon in de buurt van Eindhoven) })
 
Terug
Bovenaan Onderaan