gezocht circuitband voor r6 gebruikt

r1 petje

MF veteraan
7 jan 2005
8.666
0
brabant
hallo, ik heb opzoek naar een circuitbandje voor mijn r6.
Het word de eerste keer op het circuit en wil het dan eerst eens proberen met gebruikte circuitbandjes.. Het voorbandje heb ik al, nu alleen nog een achterbandje van 180 55 17 inch..
laat me even weten als je in de buurt van Tilburg/roosendaal/bergen op zoom woont, of als je er vaak in de buurt komt..
Ik wacht op je reaktie
mvg R1 petje :} :} :}
 
ik heb er 1 voor je liggen die er nog super uitziet ik wil er € 40 voor hebben , alleen moet je hem komen halen in katwijk .
mail staat in mijn profiel :Y
 
heb nog een set praktisch nieuwe michelin Pilot Powers voor 175. lijkt me dat die meer dan voldoende moeten zijn voor op het circuit :Y zeker voor de eerste keer. en ze rijden ook nog eens heerlijk op straat!
 
Ik heb er nog een stuk of 6 liggen verschillende types super corsa's SC1 SC2 Pro
Kun je kiezen vraagprijs 40€ plaats Dussen
 
Jij wilde een zadel in de buurt van tilburg en bergen op zoom
Nauw ik kan je vertellen dat de afstand tilburg bergen op zoom een stuk groter is dan naar dussen
 
hallo, ik heb opzoek naar een circuitbandje voor mijn r6.
Het word de eerste keer op het circuit en wil het dan eerst eens proberen met gebruikte circuitbandjes.. Het voorbandje heb ik al, nu alleen nog een achterbandje van 180 55 17 inch..
laat me even weten als je in de buurt van Tilburg/roosendaal/bergen op zoom woont, of als je er vaak in de buurt komt..
Ik wacht op je reaktie
mvg R1 petje :} :} :}

Heb er ook nog wel een paar voor je liggen en woon in den Bosch, prijs komen we wel uit mocht je interesse hebben.
 
Heb er ook nog wel een paar voor je liggen en woon in den Bosch, prijs komen we wel uit mocht je interesse hebben.

kom je wel eens richting breda?
ik woon zelf namelijk bij roosendaal.
en als ik 100 km enkel moet rijden om hem op te halen kan ik net zo goed een nieuwe halen..
maar mocht je wel eens onze kant op komen, dan graag.
 
kom je wel eens richting breda?
ik woon zelf namelijk bij roosendaal.
en als ik 100 km enkel moet rijden om hem op te halen kan ik net zo goed een nieuwe halen..
maar mocht je wel eens onze kant op komen, dan graag.

Breda niet maar Tilburg wel.....heb er drie liggen die je in één koop voor 5 tientjes mag hebben. Heb er ook nog eentje waar weinig mee gereden is en die kost €35. Wil je ze alle vier dan mag je ze hebben voor €75. Kijk maar wat je wilt en anders mail je maar even mocht je ze willen.
 
Breda niet maar Tilburg wel.....heb er drie liggen die je in één koop voor 5 tientjes mag hebben. Heb er ook nog eentje waar weinig mee gereden is en die kost €35. Wil je ze alle vier dan mag je ze hebben voor €75. Kijk maar wat je wilt en anders mail je maar even mocht je ze willen.

wanneer kom je weer bij tilburg?
ik werk daar in de buurt dus kom er elke dag bijna langs,
dat bandje van 35 euro, welk merk/type is het?
zou je me even kunnen mailen dan kunnen we wat afspreken..
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan