Gezocht: Circuitdagen 20/21/22 Augustus Assen

Vollgass

Rookie
12 nov 2017
28
4
Groningen
Beste mede-MF'ers,

Ik ben op zoek naar nog wat dagen op Assen deze data, gezien de onzekerheid van mijn werkrooster ben ik niet aan circuitrijden toe gekomen dit seizoen. Eindelijk is mijn motor klachtenvrij en nu zijn alle data al volgeboekt. Mijn voorkeur gaat uit naar deze driedaagse omdat dit het laatste weekend is dat ik vrij ben. Mocht iemand wat weten/hebben, dan hoor ik dit graag. Als het kan de snelste groep, rondetijden liggen rond de 1.49..



Groeten,

Vollgass
 
Ik zal het in de gaten houden, maar er staan 46 mensen op de wachtlijst.
Je moet dus wel geluk hebben…

IVM coronamaatregelen moeten alle vervangende rijders vooraf aangemeld
zijn. Maar als het zo ver komt dan kan ik ook dat deel regelen.
 
Kan je niet de grens over? Eybis heeft dan een mooi raceweekend en nog plek.
Heb inderdaad nog zitten twijfelen om richting Magny Cours te gaan, echter kom ik uit Groningen en ga ik het niet voor elkaar boksen om op de zondag alles weer terug te rijden na de laatste sessie; en dan om 0500 de volgende ochtend weer in de auto te zitten richting mijn werk... Assen is lekker dichtbij om nog even mijn (voor mij nieuwe) zx10r uit te laten.
 
Ik zal het in de gaten houden, maar er staan 46 mensen op de wachtlijst.
Je moet dus wel geluk hebben…

IVM coronamaatregelen moeten alle vervangende rijders vooraf aangemeld
zijn. Maar als het zo ver komt dan kan ik ook dat deel regelen.
Dat is een flinke wachtlijst inderdaad... Ik werd net lekker gemaakt door een maatje van me die misschien via iemand wat kon regelen, maar die is net aan V-Racing verkocht... Bedankt dat je voor mij in ieder geval even wilt kijken!
 
Dat is een flinke wachtlijst inderdaad... Ik werd net lekker gemaakt door een maatje van me die misschien via iemand wat kon regelen, maar die is net aan V-Racing verkocht... Bedankt dat je voor mij in ieder geval even wilt kijken!
Ik heb eea in de gaten gehouden maar er zijn geen vrije plekken ontstaan.
Er waren al heel veel vervangende rijders via mail doorgegeven waardoor het administratief
compleet onoverzichtelijk werd.
Vermoed dat vandaag, gezien het weer 60/80% voor de middag vertrekt.
maar daar heb je niet meer veel aan….
 
Terug
Bovenaan Onderaan