gezocht: Circuitfiets

fluxburn3r

MF veteraan
19 okt 2007
15.767
0
Rozenburg
Facebook
goede dag,

ik ben op zoek naar een nieuwe circuitfiets.

niet ouder dan 2009
budget rond de 6k, valt evt nog wat mee te doen
liefst 600 maar de juiste 750 of 1000 maakt ook kans.

GEEN kawa (wegens nare ervaringen)
Geen triuphm, ducati, mv agusta etc. ivm hoge kosten vervangingsonderdelen/onderhoud etc

graag al een aantal aanpassingen zoals vering, stuurdemper, quickshifter, gear indicator etc
maar liever geen getuned motorblok ivm extra hoge onderhoudsgevoeligheid.

extra set velgen is altijd fijn.

aantoonbare km's is ook fijn.

normaal schakelen is prio, kan niet wennen aan omgekeerd schakelen.

zonder kenteken heeft voorkeur maar een geschorste fiets is geen onoverkomelijkheid.

aanhanger heb ik zelf al, eveneens als bandenwarmers en bokken dus ik hoef geen volledige set (wat moet ik met die extra zooi)

mocht je wat hebben laat maar weten met foto's, vraagprijs en info (graag de onderhoudshistorie).
 
Je krijgt denk ik meer reacties als je dit topic door een mod laat verplaatsen naar het ZAC Gezocht/Gevonden subforum.

Staat volgens mij nog een cbr600rr vanaf 2008 ergens, meende met kenteken.
En onderstaande 2010 Fireblade.

 
goede dag,

ik ben op zoek naar een nieuwe circuitfiets.

niet ouder dan 2009
budget rond de 6k, valt evt nog wat mee te doen
liefst 600 maar de juiste 750 of 1000 maakt ook kans.

GEEN kawa (wegens nare ervaringen)
Geen triuphm, ducati, mv agusta etc. ivm hoge kosten vervangingsonderdelen/onderhoud etc

graag al een aantal aanpassingen zoals vering, stuurdemper, quickshifter, gear indicator etc
maar liever geen getuned motorblok ivm extra hoge onderhoudsgevoeligheid.

extra set velgen is altijd fijn.

aantoonbare km's is ook fijn.

normaal schakelen is prio, kan niet wennen aan omgekeerd schakelen.

zonder kenteken heeft voorkeur maar een geschorste fiets is geen onoverkomelijkheid.

aanhanger heb ik zelf al, eveneens als bandenwarmers en bokken dus ik hoef geen volledige set (wat moet ik met die extra zooi)

mocht je wat hebben laat maar weten met foto's, vraagprijs en info (graag de onderhoudshistorie).
Hallo ik sta op het punt mijn Honda CBR RR 600 racer te koop te zetten. PC 40 / 11000 km schadevrij en super lopend/ standaard blok. Leovince uitlaatsysteem met killer. helemaal circuit en OW cup klaar. vraagprijs 5500,- euro
 
Ik heb een Super verse, net geen nieuwe maar toch onwijs knappe GSXR 600 staan, is wel van 2007, maar heeft het nooit zwaar gehad! Veel brembo spul erop, en bijna alles is zgan.

Meer info, even een appje: 0623254077
 
Ik heb de CBR1000rr SC59 nog steeds te koop. Heb je al eens een pb gestuurd 😄

Voldoet aan de meeste wensen die je hebt. Alleen aantoonbare km heb ik dan weer niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan