GEZOCHT circuitkuipen suzuki k1 tm k8 mag met schade zijn

Gixxerturbo

MF'er
29 okt 2013
76
5
drachten
Ik zoek circuit kuipen van een k1 tot k8 kontjes zijkuipen topkuipen alles mag met schade zijn geen probleem
Bied maar aan
Alvast bedankt
Mvg Jacob
 
Ik heb van een K1 div. kuipdelen, een gerepareerd gespoten heel strak maar verkeerde kleur blauw, een orgineel blauw wit, een met krassen blauw/wit, een topkuip blauw/wit een heel nieuwe kont wit, een voor spartbord zwart nieuw, plus een tank zwart/grijs met deukje plus brandstofpomp en nog twee spiegels.
Dit alles mag in een koop weg voor 150 euro.

Laat maar wat horen als je het wat vindt
 
Ik heb van een K1 div. kuipdelen, een gerepareerd gespoten heel strak maar verkeerde kleur blauw, een orgineel blauw wit, een met krassen blauw/wit, een topkuip blauw/wit een heel nieuwe kont wit, een voor spartbord zwart nieuw, plus een tank zwart/grijs met deukje plus brandstofpomp en nog twee spiegels.
Dit alles mag in een koop weg voor 150 euro.

Laat maar wat horen als je het wat vindt
Heb wel interesse in de topkuip. Zijn de 2 zijkuipen wel hetzelfde ? En de kont. Wat kost dat in totaal en waar moeten ze wegkomen?
Heb je ook foto's
Mvg Jacob
 
Ik heb van een K1 div. kuipdelen, een gerepareerd gespoten heel strak maar verkeerde kleur blauw, een orgineel blauw wit, een met krassen blauw/wit, een topkuip blauw/wit een heel nieuwe kont wit, een voor spartbord zwart nieuw, plus een tank zwart/grijs met deukje plus brandstofpomp en nog twee spiegels.
Dit alles mag in een koop weg voor 150 euro.

Laat maar wat horen als je het wat vindt
Graag de topkuip en blauw witte kappen ook die bekraste en kont die wil ik wel overnemen wat kosten die en heeft u foto's
Mvg Jacob
 
Hier de beloofde foto's
Er zit zelfs het binnen materiaal en de luchtkokers bij.dus dat is veel voor weinig (150 euro)
foto 1.jpg
foto 2.jpg
foto 3.jpg
foto 4.jpg
foto 5.jpg
foto 6.jpg
foto 7.jpg
foto 8.jpg
foto 9.jpg
foto 10.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan