Gezocht: Circuitmotor 600CC

Jasper46

Die hard MF'er
8 jun 2016
270
144
Noordbroek
Heren,

Wegmotor is verkocht nu ben ik opzoek naar een circuitmotor voorkeur gaat uit naar de volgende modellen.

-Honda CBR 600RR 2003/ nieuwer
-Suzuki GSXR 600 K4/ nieuwer
-Kawasaki ZX6R 2003/ nieuwer
-Yamaha R6 2004/ nieuwer

Budget 2-4K

Liefst voorzien van onderstaande opties. Zo niet geen issue maar hou dan wel rekening met je prijs svp:

* Bekende historie, aantoonbaar onderhoud, km stand technisch netjes geen afgetrapte motor.
* Aangepaste voor/achter vering
* Remmen aangepast of Stalen remleidingen
* Rem/schakelset
* (Het liefst met) Andere extra's zoals laptimer, bandenwarmers, racehendels, paddockstands, reservekuipen etc zijn pluspunten

Verder vind ik het belangrijk dat je kunt aangeven wat de staat van de slijtagedelen zijn. Keertje de grindbak gezien hebben is geen grote ramp, maar fietsen die nog half uit elkaar liggen of net dubbelgevouwen sla ik over, gewoon opzoek naar iets netjes voor het nieuwe seizoen !

Heb je wat leuks stuur dan een PB met informatie en foto's (Y)
 
Laatst bewerkt:
Kijk even op FB Marketplace Race Bikes & accesoires of Circuitmotoren te koop.

Maar moet zeggen dat het wel een gewilde categorie is waar je naar zoekt.
 

 
Thanks zal daar ook even kijken.
Die motoren heb ik ook inderdaad al gezien maar, vind ik het net niet als ik het vergelijk wat hier al verkocht is voorbeelden:




Daar ben ik naar opzoek !
 
Ik zoek ook in die catogorie, maar lijkt wel of iedereen denkt blijf nog mooi even rijden ;)

Prijzen zijn iig niet gezakt t.o.v. afgelopen jaren.
 
Koop een 600 RR voor 2500 /3000 euro andere (voor)veren er op stalen rem leidinge. Sloop overbodige spullen er af en rijden maar.
Na je eerste crash kun je er imitatie spul op zetten:9~:9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan