Gezocht Circuitmotor

SUSHI-R

MF'er
24 jul 2004
63
0
Den Helder
HULP GEVRAAGD,

Na eventjes bollenpellen heb ik wat geld bij elkaar gespaard om een leuke hobby te gaan uitoefenen (circuitrijden).

Nou ben ik alleen nog op zoek naar een circuitmotor
Ik heb een bedrag van 3500,- te besteden. Nou is mijn vraag kunnen jullie mij misschien een paar sites adviseren die ik beter even in de gaten kan houden om mijn mooie circuitmotor aan te schaffen.

Of mischien dat jullie iemand weten die wat leuks heeft staan voor dit bedrag

friendly greetings
 
Ligt er een beetje aan wat je zoekt. Wil je een circuitmotor die al helemaal geprepareerd is (ex ZAC/CUP/ONK)? Zoek dan de diverse fora op (hier in ZAC topic, MMF, etc.) Je kunt ook een schademotor uit Duitsland halen (ebay) en hem zelf ombouwen. Dan heb je weer een berg onderdelen nodig en wat know how. Kijk eerst maar eens in het ZAC/KNMV topic, daar vind je voldoende info.
 
ik heb een honda cbr-600 te koop waarmee ik vorig jaar de zac heb gereden.
Het is een oude supersport motor die nog prima gaat.
Zelf reed ik er 2.02 mee op assen.
Als je wilt heb ik er ook een trailer en onderdelen bij.
Laat maar weten.
 
Laatst bewerkt:
Een oude supersport (hoe oud?????)
Zou je er een fototje van wilen posten alvast bedankt voor je reactie

Een schade motor importeren uit Duitsland is misschien ook nog wel een optie inderdaad, weet iemand misschien een site waar schademotoren worden aangeboden.

Greetings
 
het is een originele supersport cbr-600 uit '96.
behoorlijk snel omdat hij is uitgevoerd mer raceparts zoals een kabelboom, nokkenas etc.
trailer, spareparts, regenbanden incl.

mailanders ff; alex_bakker@hotmail.com
full
 
Ik zit te twijfelen om mijn circuitmotor te verkopen, aangezien ik dit jaar geen cup meer rijdt. En ik neig ernaar om hem wel weg te doen aangezien ik ook geen circuitdagen gepland heb. En het is zonde als die stil blijft staan.

Het gaat over een Suzuki GSX-R 600 uit 2003, km +/- 5000
Motorisch is die helemaal standaard dus niet getuned, er zitten hyperpro veren onder (voor en achter). Ik heb eind vorig seizoen de kleppen nog laten stellen. Hij is gewoon raceklaar voor de ZAC, Cup of voor circuitdagen.

Het bedrag wat ik ervoor wil hebben valt binnen jouw budget (je houd zelfs nog wat over ;)
Mocht je interesse hebben, stuur dan een mailtje naar -> f.eggers [apenstaart] chello . nl

Niet de meest duidelijke foto, maar wel 1 die ik zo kon vinden:
06102007_cup_c.jpg
 
Laatst bewerkt:
Heb een klaar geprepareerde R6 voor je. bj 2001
Staat hier ook te koop op het forum. Eventeel met extra;s te koop voor je. diverse bonnen aanwezig.
Neem maar iemand mee om te keuren als je het niet alleen aan durft.
E 3250,-
 
Ik dacht laat ik maar een beetje optijd een reactie versturen zodat ik voor eind MEI een mooie circuitmotor heb. Ik denk dat het met zoveel reactie's wel gaat lukken

15-04 even een GSXR-600 checken en daarna waarschijnlijk de GSXR-600 van MINOTAUR even checken
En daarna nog verder kijken waarschijnlijk (de keuze is toch wel aardig)

THANX
 
De bedoeling is om volgend jaar in de ZAC te gaan rijden, en circuitdagen te gaan rijden.
Dus deze zomer lekker een paar circuitdagen pakken en in de tussentijd bollenpellen en sparen voor 2009

Ik heb in 2007 een CRT-dag gevolgd en van MSL een circuitdag en via MAC-zandvoort op zandvoort meerdere malen gereden. En nu ben ik een beetje verpest. Kijken of ik het allemaal een beetje kan bekostigen.
Schijnt best wel een dure hobby te zijn

volgend jaar nog wel m'n C-licentie nog even halen

Greetings
 
He Minotaur, ik zag dat je de gsxr600 te koop hebt. Heb je hem nog? En wat moet je er voor hebben? Kun je mij mailen voor de prijs en een paar extra foto's?
 
Mijn mail staat op de topic van te koop gevraagd circuitmotor en anders is het joe2808@live.nl
 
He Lex-rr ik zag dat je een cbr600 racer te koop hebt, klopt dat nog steeds? Zo ja mag je mij ook mailen voor de prijs en ook een paar extra foto's.
 
Ik zit te twijfelen om mijn circuitmotor te verkopen, aangezien ik dit jaar geen cup meer rijdt. En ik neig ernaar om hem wel weg te doen aangezien ik ook geen circuitdagen gepland heb. En het is zonde als die stil blijft staan.

Het gaat over een Suzuki GSX-R 600 uit 2003, km +/- 5000
Motorisch is die helemaal standaard dus niet getuned, er zitten hyperpro veren onder (voor en achter). Ik heb eind vorig seizoen de kleppen nog laten stellen. Hij is gewoon raceklaar voor de ZAC, Cup of voor circuitdagen.

Het bedrag wat ik ervoor wil hebben valt binnen jouw budget (je houd zelfs nog wat over ;)
Mocht je interesse hebben, stuur dan een mailtje naar -> f.eggers [apenstaart] chello . nl

Niet de meest duidelijke foto, maar wel 1 die ik zo kon vinden:
[afbeelding]
:W ;)
 
He SUSHI-R, nette racer maar hoe ben je er aan gekomen als ik vragen mag? Anders mail me effe. Het is een K1 toch 600cc? quanta costa?
 
Thanx Aprilister

Wie weet!!!!!!!
Nog bedankt voor de patatjes en de kroket.
En wie weten spreken we elkaar nog een keer.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan