Gezocht: Circuitmotor

Als je geen bemoeienis wilt moet je vooral op een forum een topic aanmaken...
 
Heb een zx10r 2006/2007 voor je als je instresse hebt hoor ik het van je via de pm.

Gr salim
 
maar voor de zoekende heb ook nog een gsx r 1000 van 2002 staan met echt heeeeel veel extra onderdelen zoals kuipen tandwielen shocks banden etc deze is van een maatje heeft er zelf weinig mee gereden vandaar maar per direkt beschikbaar
en tevens staat er ook een gsxr 750 k7 compleet alles erop en eraan ook hij stopt met racen na dit seizoen maar die is pas beschikbaar eind jan vlgnd jaar of je moet met een heeel mooi bod komen haha
 
maar voor de zoekende heb ook nog een gsx r 1000 van 2002 staan met echt heeeeel veel extra onderdelen zoals kuipen tandwielen shocks banden etc deze is van een maatje heeft er zelf weinig mee gereden vandaar maar per direkt beschikbaar
en tevens staat er ook een gsxr 750 k7 compleet alles erop en eraan ook hij stopt met racen na dit seizoen maar die is pas beschikbaar eind jan vlgnd jaar of je moet met een heeel mooi bod komen haha

Ik ben in ieder geval voorzien, mij betreft mag dit topic op slot!

Voor de mensen die mij een aanbod hebben gedaan, via mail of PB super bedankt, aanbod was groot, daardoor de keuze moeilijk!
 
Voor degenen die je een aanbod hebben gedaan en allemaal hebben mee gedacht. Misschien leuk om even te melden wat het nu is geworden?!? Alleen het woord gsxr is toch een beetje matig...
 
Beetje jammer dat je iedereen een beetje in afwachting laat zitten en dan als het moment er is niks meer van je te laten horen :r

Ken deze jongen nog vanuit de tijd dat hij actief was op de mountianbike, ook toe was het al een eehh bijzonder portret zeg maar.

Geen beroerd of ellendig figuur, maar in zijn doen en laten net anders dan je zou verwachten.

Maar ja, dat type mensen maken de wereld kleurrijk zeg ik altijd.

:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan