GEZOCHT: Circuitspullen voor CBR1000RR

Rosso

MF veteraan
25 mei 2005
1.687
0
Zelfde vraag als in het CBR topic maar misschien kan ik hem beter hier stellen:

Ik heb een CBR 1000RR uit 2005 waarmee op Zandvoort onderuit gegaan beb. Het mooie van het onderuitgaan met je straatfiets is dat je een goed excuus heb om er een circuitfiets van te maken. ;-)
Racekuip heb ik al maar ben nog op zoek naar;
-Achterschok voor circuitgebruik, niet standaard.
-Remschakelsetje
-Compleet uitlaatsysteem race uitlaat systeem
-laptimer

als je bovenstaande hebt liggen of misschien nog ander leuk spul voor een CBR1000RR waar ik iets aan kan hebben; pm of mail maar naar Marc1snijders (AT) Gmail.com
tnx!
 
ik heb wel een laptimer voor je
een AIM Mychron. natuurlijk inclusief infrarood oogje en baken. aan het baken zit een dikke accu dus helemaal klaar voor gebruik!
moet 125 euro kosten
ik hoor het wel als je interesse hebt
 
Welke is het? de Mychron Light MCL of de Mychron Light TG


edit: is het deze?
mcl-mcl-ir140.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi Balde doe maar even naar marc1snijders@gmail.com als je wilt. die MR.ROsso account is geblokkeerd :-S
tnx!
 
tnx hoor je morgen ff! ga morgen bij een platgereden racer kijken, even kijken wat ik daar vanaf kan trekken. Anders; graag!
 
Je gaat er toch een racer van maken *O*
Zie je misschien de 21ste.Oja de mijne is weer klaar was een scheur in het bovenste freesdeel van de demper. B|
 
crap.. wat een gedoe. ik moet vandaag mijn spullen ophalen bij HK. (omgebouwde voorvork en WP Comp achter)
Revisie van een wrak dat ik had gekocht.
Heb een slipperclutch klaar liggen om te monteren (ook uit het wrak) en was bezig met het tit. uitlaat systeem. Zat ff tegen want er brak gisteren een bout in mn blok bij het spruitstuk af :( hopelijk is dat vanavond opgelost...
Leuk als je er bent de 21e! Laat maar horen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan