Gezocht: complete kledingset

stokni

Rookie
14 jul 2011
4
0
Ik ben op zoek naar een compleet pak, jas, broek, laarzen, handschoenen.

Het is m'n eerste dus ik heb geen idee wat voor maat ik heb. Om nu uitgebreid in een winkel te gaan passen en me te laten voorlichten wetend dat ik niets ga kopen vind ik niet erg beleefd.

Ben 1m80, 100kg, ietwat stevig postuur, schoenmaat 44.

Iemand met hetzelfde postuur iets te koop? of suggesties over maten?
 
Heb wel een leren, blauw/witte MQP race-overall liggen in maat 54 (zou je wel moeten passen denk ik....) z.g.a.n.

Bij interesse mag je me altijd mailen op c.de. bruyn@ hotmail. com
 
Ik ben op zoek naar een compleet pak, jas, broek, laarzen, handschoenen.

Het is m'n eerste dus ik heb geen idee wat voor maat ik heb. Om nu uitgebreid in een winkel te gaan passen en me te laten voorlichten wetend dat ik niets ga kopen vind ik niet erg beleefd.

Ben 1m80, 100kg, ietwat stevig postuur, schoenmaat 44.

Iemand met hetzelfde postuur iets te koop? of suggesties over maten?
welkom op MF

zoek je leer of textiel?
sport, tour, chopper, off/all-road, etc.
wat is je budget en in welke regio (om te passen)


ik heb nog een lookwell textiele combi (zwart grijs rood), Sidi strada rain laarzen en Grid winterhandschoenen over voor weinig
 
Dank voor de reacties!

Leer/ textiel maakt me niet zoveel uit, pak wel in 2 delen.

Regio Overijssel / Gelderland, maar reis vrij met de trein dus dat is geen probleem.

Budget: Weinig klinkt goed! volgens mijn berekening mag ik rond de 200 - 250 euro aan een complete 2e hands set uitgeven, jas broek helm laarzen en handschoenen.
 
Budget: Weinig klinkt goed! volgens mijn berekening mag ik rond de 200 - 250 euro aan een complete 2e hands set uitgeven, jas broek helm laarzen en handschoenen.

tot je een keer flink op je waffel gaat..
bespaar niet op je kleding he!
 
Eens!

Echter als ik de nieuwprijzen check, denk ik dat de 250 euro voor een 2e hands set een veilige range is..

toch?
 
tot je een keer flink op je waffel gaat..
bespaar niet op je kleding he!
:^
kleding en helm is je bescherming.

2de hands helm zou ik niet doen je weet nooit wat er mee gebeurt is. als ie is gevallen kan je soms niet zien aan de buitenkant.
advies doorsparen
 
Check, ga het budget aanpassen en de helm als losstaand kostenpost opnemen.

DUS. Jas, broek, laarzen en handschoenen voor 250 euro gezocht!
 
Rev' it Proton broek (Textiel, wintervoering, XL)

Ik heb in ieder geval een goede broek voor je liggen in jouw maat!


Dan heeft hij nog 150 euro over voor laarzen handschoenen en een jas.
Denk dat hij het dan niet gaat redden binnen budget.

Maar advies voor de TS, op de site staat genoeg kleding, ook in jou maat en ook nog voor een mooie prijs.

Dus zou als ik jou was op je gemakje hier rond kijken.
 
Let ook op dat je laarzen dikwijls een maatje groter moet nemen(tcx,oxtar en sidi in ieder geval) :Y
 
Koop voor €109,- een nieuwe goede Evo jas.
Voor €145,- een goede aanritsbare Evo broek.
Voor €149,- een setje goede gore-tex Alpinestars laarzen.
Voor €55,- goede Alpinestars handschoenen.
Voor €199,- een goede fiberglass Hjc helm.

Ben je voor iets meer dan €600,- klaar, weet je zeker dat je een keer goed op je muil kan gaan en anders wel een jaar of 6/7 vooruit kan.
Bespaar aub niet op je helm, koop geen 2dehandse als je niet weet wat er mee is gebeurt.

Welkom op M-f trouwens!
 
Ik ben op zoek naar een compleet pak, jas, broek, laarzen, handschoenen.

Het is m'n eerste dus ik heb geen idee wat voor maat ik heb. Om nu uitgebreid in een winkel te gaan passen en me te laten voorlichten wetend dat ik niets ga kopen vind ik niet erg beleefd.

Ben 1m80, 100kg, ietwat stevig postuur, schoenmaat 44.

Iemand met hetzelfde postuur iets te koop? of suggesties over maten?
Suggesties over maten: Martijn is best ok, Johan ook wel, Hendrik-Jan is op zich wel tof (maar begin niet met hem over voetbal), Stephan bedoelt het goed maar is wat stugger in de omgang, Maurice...ja, Maurice....wat moeten we daar over zeggen...hij is een beetje een aparte vogel!

Maar ietwat stevig...da's vrij vaag omschreven en heel persoonlijk...wat de een mollig noemt, is voor een ander moddervet...snappie?

Verder wil ik even citeren: "wetend dat ik niets ga kopen "....tja, vind ik niet uitnodigend hoor!



















PS: vergeef me, een nachtdienst is niet altijd makkelijk :+ ;)
 
Budget: Weinig klinkt goed! volgens mijn berekening mag ik rond de 200 - 250 euro aan een complete 2e hands set uitgeven, jas broek helm laarzen en handschoenen.
mijn pak mag je voor de helft daarvan hebben
pak is gebruikt maar netjes, wintervoering is ongebruikt
pak hangt keurig gewassen in de kast
handschoenen en laarzen zijn niet nieuw meer en krijg je er zo bij

heb hier op mijn werk geen foto's bij de hand
 
heb hier op mijn werk geen foto's bij de hand
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan