Gezocht contact/foto's Havana Club circuit racer

Le Renard

Die hard MF'er
15 apr 2008
266
0
Rotterdam
Hey Mede MF-ers,

Onlangs was ik op circuit Zolder en daar was ook een rijder aanwezig met (volgens mij) een R1 die volledig in Havana club ( rum) kleuren/branding was gespoten/bestickerd.

Graag zou ik met deze rijder in contact komen of foto's ontvangen van die motor fiets!

Als iemand deze rijder kent zou je hem op deze post kunnen wijzen, of mij in contact met hem kunnen brengen?


Bijvoorbaat dank!

Le Renard.
 
Van 28 september heb ik heel foto's online staan. zie enkele post lager..
wie weet kun je er wat mee.

:W
 
Beste JZ

bedankt voor je post, heb je foto's bekeken zat er volgens mij niet tussen.
Wel coole foto's...ehm...dubbelfris toevallig een vriendin van je (vriendin)? Zij staat namelijk vaak op de foto...meisje roze pak, witte fireblade.

Stuur haar anders een berichtje dat die foto's online staan vind ze vast leuk.
 
ik weet wie je bedoelt, ben hem meerdere malen tegen gekomen op spa en zolder. post even in de 2fast'u forum. tis een belg, heb al een keer gesproken. je wilt zeker weten wie dat gespoten heeft? zal ik op zoeken, volgens mij weet ik wie
 
Beste JZ

bedankt voor je post, heb je foto's bekeken zat er volgens mij niet tussen.
Wel coole foto's...ehm...dubbelfris toevallig een vriendin van je (vriendin)? Zij staat namelijk vaak op de foto...meisje roze pak, witte fireblade.

Stuur haar anders een berichtje dat die foto's online staan vind ze vast leuk.

Nope, ken haar niet. Me vriendin is met haar nieuwe camera aan het oefenen geweest die dag.
 
volgens mij is z'n nickname: excalibur
Ook heeft hij een account hier, maar geen PB. Dus misschien moet ik dan maar registreren bij 2fast...
 
Terug
Bovenaan Onderaan