gezocht contour camera voor weinig

wake muis

Die hard MF'er
15 mrt 2007
435
0
Ik zoek een camera voor in de racer. heeft iemand nog wat liggen? en hoe monteer je zoiets?
 
Gewoon een gat boren in die ouwe racekuip van je en erachter monteren, dat lukt je best.

full


Ik heb 199.- betaald voor een nieuwe contour roam met 16g geheugen. Ik zal die site nog eens opzoeken voor je.

Deze dus, alleen toen hadden ze een aanbieding incl 16g kaartje.
Contour Camcorders - Camera & Camcorder
 
heb je wel iets voor de lens van je camera zitten dan?

lijkt me niet lekker een sappige strontvlieg van je lens te moeten peuteren.
 
Tja wat voor de 1 weinig is is voor de ander juist weer veel.

Het komt er op neer dat ik geen nieuwe wil kopen maar wel een goedwerkende wil hebben. Ik hoop dat er genoeg mensen zijn die er 1 hebben en er niks meer mee doen. Voor een leuk prijsje wil ik hem dan wel overnemen.
 
even een kleine vraag tussendoor.
ik heb nav dit topic net zelf ook een nieuwe contour hd cam gekocht.
nu zie ik bij C. Blok de cam op z'n zij liggen, kan je de lens gewoon aanpassen?
hij is nu nog onderweg met de post maar wil de montage opties alvast een beetje weten zodat ik nog wat materiaal kan regelen.
mvg,
Dennis
 
even een kleine vraag tussendoor.
ik heb nav dit topic net zelf ook een nieuwe contour hd cam gekocht.
nu zie ik bij C. Blok de cam op z'n zij liggen, kan je de lens gewoon aanpassen?
hij is nu nog onderweg met de post maar wil de montage opties alvast een beetje weten zodat ik nog wat materiaal kan regelen.
mvg,
Dennis

je kunt de "lens" 90graden naar rechts en links draaien :Y
 
inpakken in schuim op een plakkertje over de microfoon plakken... echter heb ik schijt aan het wind ruis.. hoort er bij toch .
Nja je hebt ruis, en ruis :')

Het windgeruis van sommige filmpjes met een Coutour is niet uit te houden _O-
Ikzelf heb de microfoon aan de onderkant gewoon afgeplakt met ductape :Y
Daarna losgeschroefd, het lampje (aan de voorkant, onder de lens) aan de binnenkant dichtgemaakt met siliconenkit :Y (meeste geruis gaat door de ''spleet'' van het lampje schijnt..)

Werkt prima vol in de wind!

Wel het geluid van de wind en de motor, maar niet van dat vreselijke geruis/gekraak. Beter als altijd maar die filmpjes met muziek eronder.. :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan