Gezocht Demper GSX-R 600 '98

Dionio

MF'er
26 feb 2006
46
0
Gendringen
DAg,
Heeft iemand uit de buurt ( doetichem en omstreken ) nog een leuke OPEN!!! ( dat je er doorheen kan kijken zeg maar ;) )demper voor een leuke prijs liggen? Carbon of alu-"chrome"

Let me know..

EDIT:
Het gaat om een demper ( BOLT - ON ) 3 Bouts. bouten afstand: 78mm
Grootte van het gat in originele demper : +/- 61mm
 
Laatst bewerkt:
heb deze nog liggen in oldenzaal.
full
 
Jah mooie demper, dat is vast geen 3 bouts met een boutafstand van 78mm. Of heeft iemand goeie alternatieven zonder mijn uitlaatbocht te verbouwen
 
wat wil je dan dat hij van binnen glimt.
Dan moet je een nieuwe kopen, voor een paar honderd euro heb jij een mooie nieuwe uitlaat.
*O*
 
Merk is termignoni

Moet wel 75 euro kunnen opbrengen.
Op de eerste foto is de uitlaat smerig, heb hem inmiddels al schoon gemaakt.
De bevestigingsbeugel zit er ook gewoon bij.
 
Heb gisteren even een demper geprobeert te passen met een bout(HART ervan) afstand van 75 mm.. maar dat gaat echt niet. en ben niet van plan mijn "flens" te verbouwen. Dus iemand een 3 bouts 78mm-78mm-78mm ?? 8-)
 
Heb gisteren even een demper geprobeert te passen met een bout(HART ervan) afstand van 75 mm.. maar dat gaat echt niet. en ben niet van plan mijn "flens" te verbouwen. Dus iemand een 3 bouts 78mm-78mm-78mm ?? 8-)

Hoe kom jij bij 75 mm hart afstand dan, die van deze uitlaat zijn gewoon 78 mm.
deze heeft onder mij eigen srad gezeten, heb er nu een BOS uitlaat onder zitten.
324989
 
ja, iemand had een uitlaat te koop welke "waarschijnlijk" wel zou passen. maar dat ging dus niet.. vandaar
 
Misschien toch maar met originele rond blijven rijden ?
Leuk merk passend en open demper voor onder de 150 euro moet toch wel kunnen?
 
ik heb nog een nieuwe lazer oval met drie aansluitingen (3 bouten) voor jou tipe moter hij is van carbon prijs 275.00 ex verzendkosten johann (jhut@wanadoo.nl
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan