Gezocht:devilshotgun voor VFR800FI(2000)

Biondo_Dio

MF veteraan
28 mei 2004
2.056
0
Eindhoven
Ik ben op zoek naar een devilshotgun uitlaat voor mijn VFR800FI uit 2000. Ik krijg het niet voor elkaar om er via een dealer één te krijgen of via marktplaats of een dergelijke site.

IS er een MF-er die er nog eentje heeft liggen, er vanaf wil. Noem je prijs en ik kom kijken. Als hij in redelijke staat is koop ik hem meteen over.

Offfffffffffff is er een MFer die weet waar ik ze nog kan laten bestellen.
 
full
 
Hierboven staat de uitlaat die ik bedoel. Hoop echt dat er een MF-er is die er eentje te koop heeft of weet waar ik ze nog kan vinden???
 
kick zoveel :)

Wat is een uitlaat die nou op een VFR800 past en flinke herrie maakt............wie kan t mij vertellen op MF
 
Nogmaals mijn vraag..........waar dient die KAT dan voor en wat gebeurt er als ik die verwijder????


@Josef...........er staat volgens mij r6 :(
 
Nogmaals mijn vraag..........waar dient die KAT dan voor en wat gebeurt er als ik die verwijder????

@Josef...........er staat volgens mij r6 :(

A: de kat filtert de uitlaatgassen.
B: er staat ook ...misschien 'n beetje aanpassen
C: Jozef58 ...met 'n Z.(en met 'n 58)

reactie op A: godsamme , kom je wel eens buiten? katalysatoren bestaan al langer als jij.
reactie op B: godsamme , dan zal je misschien 'n beetje werk laten/moeten doen. Jij hebt tot nu toe nog niets gevonden.
reactie op C: godsamme , da's gewoon 'n kwestie van lezen.
Voor alle 3 de reacties geldt natuurlijk wel .. :W :W
 
Nogmaals mijn vraag..........waar dient die KAT dan voor en wat gebeurt er als ik die verwijder????


@Josef...........er staat volgens mij r6 :(


Katalysator, je weet wel, zo'n uitlaatgasverbeterding.

Bij een vfr750 maakt de motor met middendemper/collector/balansdemper niet veel herrie, ook niet met een sport-einddemper. De collector dempt dus al veel van het geluid, en deze zou dan ook vervangen moeten worden.
 
Hehehe daar heb ik beide wel van gehoord. Maar ben verders niet zo'n sleutelaar aan motoren. Dussssssssss ik zou de Kat en Collector moeten vervangen, maar waar zijn andere types verkrijgbaar?
 
Terug
Bovenaan Onderaan