Gezocht div Kawa ZX-6RR/636R onderdelen (bj 03/04)

Yamaha131

MF veteraan
20 jul 2004
1.382
0
Den Bosch
Ik ben op zoek naar diverse Kawa onderdelen voor een ZX-6RR/636R (bouwjaar 2003 of 2004). Het gaat om de volgende onderdelen.

-As voor voorwiel en achterwiel
-Remklauwen voor
-Voorpoten
-Luchtinlaat
-Huis voor koppelingshendel en remhendel
-Voetsteuntjes inclusief rem en schakelmateriaal
-Tussenstuk uitlaat van de 4 in 1 naar de einddemper
-Kroonplaat
-Cockpitje
-Tank met benzinepomp
-Rempomp achterrem
-Zitje
-Krukas
 
Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar diverse Kawa onderdelen voor een ZX-6RR/636R (bouwjaar 2003 of 2004). Het gaat om de volgende onderdelen.

-As voor voorwiel en achterwiel
-Remklauwen voor
-Voorpoten
-Luchtinlaat
-Huis voor koppelingshendel en remhendel
-Voetsteuntjes inclusief rem en schakelmateriaal
-Tussenstuk uitlaat van de 4 in 1 naar de einddemper
-Kroonplaat
-Cockpitje

En niet geheel onbelangrijk, ik zoek ook nog een tank met brandstofpomp (mag uiteraard ook zonder pomp, en tank mag ook met schade zijn)
 
Ik ben op zoek naar diverse Kawa onderdelen voor een ZX-6RR/636R (bouwjaar 2003 of 2004). Het gaat om de volgende onderdelen.

-As voor voorwiel en achterwiel
-Remklauwen voor
-Voorpoten
-Luchtinlaat
-Huis voor koppelingshendel en remhendel
-Voetsteuntjes inclusief rem en schakelmateriaal
-Tussenstuk uitlaat van de 4 in 1 naar de einddemper
-Kroonplaat
-Cockpitje


Een tweede fiets Olaf? :9
 
kzal deze week eens zoeken:

Geloof dat ik nog het volgende heb liggen bij mn reserveonderdelen:

- Kroonplaat (contactslot gedeelte is er af)
- Luchtinlaat (zit een scheur in, maar absoluut geen probleem voor een racer.)
 
Ik heb nog een groene tank, met schade zonder benzine pomp, ik zal deze week ff een foto tje mailen of hier neer zetten.

mvgr ricardo
 
Hey olaf,

Ik heb dat zx6r 636 achterkantje van je overgekocht, beetje dom dat je hem heb weg gedaan, hij zit er bij mij trouwens nog niet eens op.
Hij heeft niet de originele pasvorm volgens mij, ik moet zeker wat op m`n frame gaan leggen precies onder het zitje anders breekt het bij z`n bevestigings punten. Hoe heb jij dat gedaan dan???
 
beetje dom dat je hem heb weg gedaan, hij zit er bij mij trouwens nog niet eens op.
Hij heeft niet de originele pasvorm volgens mij, ik moet zeker wat op m`n frame gaan leggen precies onder het zitje anders breekt het bij z`n bevestigings punten. Hoe heb jij dat gedaan dan???

:? Zie je ergens in dit topic, waarin ik om Kawa onderdelen vraag, de vraag staan of iemand een kontje te koop heeft. Blijkbaar heb ik die dan ook niet nodig :z .

Ik heb het kontje zelf niet gebruikt. Ik vond de zit te laag, waardoor ik er niet lekker mee op de motor zat. Ik heb het kontje er dus niet goed passend op gehad. Ik heb het kontje wel gekocht bij een complete kuipenset voor de ZX-6RR (Arie Molenaar). Dus ik neem aan dat het wel passend is te maken.
 
hoi, ik heb een set voorpotenvan een zx 636 uit 2003, compleet met vooras,radiale remklauwen,rempomp en koppeling gedeelte,stalen remleidingen en een t-stuk van een zx636, aangepast door Technoflex voor een Z1000,maar kan zo weer in een zx636 geplaatst worden. Ik heb ook een Technoflex achterschokbreker voor een Z1000,maar als het goed is ,is dat dezelfde passing als van een zx636
full
 
hoi, ik heb een set voorpotenvan een zx 636 uit 2003, compleet met vooras,radiale remklauwen,rempomp en koppeling gedeelte,stalen remleidingen en een t-stuk van een zx636, aangepast door Technoflex voor een Z1000,maar kan zo weer in een zx636 geplaatst worden. Ik heb ook een Technoflex achterschokbreker voor een Z1000,maar als het goed is ,is dat dezelfde passing als van een zx636 (Afbeelding)

Ok,

Klinkt goed. Mail me aub even over de prijs (jouw e-mail is onzichtbaar).
 
Terug
Bovenaan Onderaan