Gezocht: Doe-het-zelver gezocht die wat custom werk wil doen

Stevenstunt

MF'er
26 feb 2013
249
3
Brecht (België)
Hey allen,


Ik heb vorig jaar al wat geprutst aan mijn Black Widow en hij gaat wel de richting uit waar ik naar toe wil (bobber-achtig). Maar als je van wat dichterbij kijkt, zie je echt dat het wat gepruts is geweest.
Ik kan voor geen meter lassen en dat helpt natuurlijk niet.


Nu de vraag:
Is er hier iemand die wat laswerk voor me wil uitvoeren om de basis van mijn motor toch degelijk én veilig te maken? Liefst iemand in de buurt van Breda en omstreken (woon zelf in België, net over de grens).
Uiteraard tegen een afgesproken vergoeding en ik wil uiteraard ook helpen.

Of iemand die me begeleidt in die dingen (af en toe eens helpen, voor doen, checken of het goed is, praktische oplossingen zoeken,...)

Iemand?
Dan zou ik met een gerust hart terug gebruik kunnen maken van m'n brommertje (en dan is het vrouwtje ook tevreden).
 
Hey allen,


Ik heb vorig jaar al wat geprutst aan mijn Black Widow en hij gaat wel de richting uit waar ik naar toe wil (bobber-achtig). Maar als je van wat dichterbij kijkt, zie je echt dat het wat gepruts is geweest.
Ik kan voor geen meter lassen en dat helpt natuurlijk niet.


Nu de vraag:
Is er hier iemand die wat laswerk voor me wil uitvoeren om de basis van mijn motor toch degelijk én veilig te maken? Liefst iemand in de buurt van Breda en omstreken (woon zelf in België, net over de grens).
Uiteraard tegen een afgesproken vergoeding en ik wil uiteraard ook helpen.

Of iemand die me begeleidt in die dingen (af en toe eens helpen, voor doen, checken of het goed is, praktische oplossingen zoeken,...)

Iemand?
Dan zou ik met een gerust hart terug gebruik kunnen maken van m'n brommertje (en dan is het vrouwtje ook tevreden).
Ik ken wel een goeie "in de buurt"...
PM mij je nr, breng ik jullie in contact
 
Hey allen,


Ik heb vorig jaar al wat geprutst aan mijn Black Widow en hij gaat wel de richting uit waar ik naar toe wil (bobber-achtig). Maar als je van wat dichterbij kijkt, zie je echt dat het wat gepruts is geweest.
Ik kan voor geen meter lassen en dat helpt natuurlijk niet.


Nu de vraag:
Is er hier iemand die wat laswerk voor me wil uitvoeren om de basis van mijn motor toch degelijk én veilig te maken? Liefst iemand in de buurt van Breda en omstreken (woon zelf in België, net over de grens).
Uiteraard tegen een afgesproken vergoeding en ik wil uiteraard ook helpen.

Of iemand die me begeleidt in die dingen (af en toe eens helpen, voor doen, checken of het goed is, praktische oplossingen zoeken,...)

Iemand?
Dan zou ik met een gerust hart terug gebruik kunnen maken van m'n brommertje (en dan is het vrouwtje ook tevreden).
Was je nog niet bij mij langs geweest :?
 
~

[...]

Was je nog niet bij mij langs geweest :?


Jawel Martell, voor een nieuwe achterband :)

Maar ik ben eerder op zoek naar een hobbyist dan een professional. Maar anders stuur ik je wel een pm met wat er zou moeten gebeuren en kan je je mening er eens over geven?
 
Terug
Bovenaan Onderaan