GEZOCHT: een goed blok voor een VZ-800 V Marauder

MarauderForce

Die hard MF'er
7 mei 2007
305
0
Schijndel
Hey mede-MF'ers

Helaas is bij mijn Suzuki Marauder de aandrijfstang-lager (ook wel Big-end geloof ik?) losgekomen... ;( Aangezien het blok ook al de nodige km`s ervaring opgedaan heeft, is dit naar alle waarschijnlijkheid niet het enigste wat dan mee vervangen moet worden. :(

Dus ben ik op zoek naar een vervangend VZ-800 V Marauderblok... Het bouwjaar maakt me niet uit, het liefst met max 30k achter z`n kiezen, prefereerlijk nog lopend te horen.

Alvast bedankt,

Danny.
 
Laatst bewerkt:
ik heb een vx voor deze heeft 18000 km gelopen aan toonbaaar lage km stand ik verkoop de motor geheel de uiterste prijs is 675 euro
 
hey M.F.
je zou eens kunnen vagen bij piet van motorsloop DE MOOK hij heeft erg veel van jappen
en redelijk in prijs.www.bijpiet.nl
maar ook de bike van wijnald is een leuke prijs alleen jammer dat het een vx is als ik het geld ervoor had dan had ik deze zo willen hebben
suc6 ermee

groet noud
 
@ Panzerchopper: Helaas, ben erachter gekomen dat het niet uit te wisselen is...

Dus ben op zoek naar een VZ 800 Marauder-blok in goede staat!!!
 
ik heb een vx voor deze heeft 18000 km gelopen aan toonbaaar lage km stand ik verkoop de motor geheel de uiterste prijs is 675 euro
Mail mij dan maar even omdat het niet in de VZ past. ;) (zag geen PM of mail in je profiel..)
 
Niemand die toevallig zijn Marauder op z`n kant heeft gelegd `t afgelopen weekend? Een schadefietske is ook bespreekbaar namelijk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan