gezocht een sinterklaas zijspan

ulco

MF veteraan
17 nov 2005
1.860
3
Zuidhorn (Groningen)
beste zijspanners,

via deze weg hoop ik een van jullie bereid te vinden om 5 december een uurtje van jullie dure tijd ter beschikking te stellen.

waar gaat het om

Mijn vrouw werkt op een school voor moeilijk lerende kinderen.
voor het jaarlijkse sinterklaasfeest wordt er ieder jaar een soort stunt bedacht zoals brandweerpolitie enz. het is de bedoeling om sint in een zijspan te stoppen en onder begeleiding van de pieten op de motor het plein op te rijden.

nu ben ik zelf in het bezit van een motor en jullie raden het al een zijspan heb ik niet.(overweeg overigens al een tijdje er een bij te kopen voor ritjes met minder valide mensen)

dus wie o wie kan en wil helpen
het zou gaan om c 8.45 in koog aan de zaan en na een half uurtje ben je ook weer klaar.

ik wacht in spanning af

met vriendelijke groet
ulco smits
 
laat halflive nou net een sinterklaasteen hebben 8-)

hij heeft dagdienst maar ik zal het arjen vragen en misschien kan hij wel iets regelen
 
ik had al wel een vermoeden dat mr bachus zo reageren.
mooi dat er zo snel positieve reakties zijn. daar zal mijn vrouw ook blij mee zijn en vooral die kinderen.

ik ga het hier verder in gang zetten en kom er zsm op terug

dank _O-
 
ik had al wel een vermoeden dat mr bachus zo reageren.
mooi dat er zo snel positieve reakties zijn. daar zal mijn vrouw ook blij mee zijn en vooral die kinderen.

ik ga het hier verder in gang zetten en kom er zsm op terug

dank _O-

Ik doe het wel vaker, verheug mij altijd op de blijde Koppetjes van de Kinderen :Y
 
Dat is niets bijzonders hoor :N
Maar mischien wil Halflive het wel doen!
Jij noemt het niets byzonders,maar inde hedentendage tijd waar eigenlijk niemand nog iets over heeft voor een ander, is het juist ontzettend mooi als er iemand is die wel iets over heeft voor een ander.
nogmaals mijn respect heb je verdiend :}
 
Ik kom nog uit de eerste helft van de vorige Eeuw,
mijn Normen en Waarden liggen nog iets anders :W
 
was ook niet voor niets dat ik mijn vrouw met zekerheid durfde te vertellen dat er wel iemand bereid zou zijn.

ik denk nog steeds met warme gevoelens terug aan de rit vanuit hoofdorp dit voorjaar

ben de 50 nog niet gepasseerd, maar normen en waarden krijg je mee en de kans om iet voor een medemens te doen laat ook ik meestal niet liggen.
 
was ook niet voor niets dat ik mijn vrouw met zekerheid durfde te vertellen dat er wel iemand bereid zou zijn.

ik denk nog steeds met warme gevoelens terug aan de rit vanuit hoofdorp dit voorjaar

ben de 50 nog niet gepasseerd, maar normen en waarden krijg je mee en de kans om iet voor een medemens te doen laat ook ik meestal niet liggen.


Jij hebt I-mail :Y
 
Ik doe het wel vaker, verheug mij altijd op de blijde Koppetjes van de Kinderen :Y
niet alleen van kinderen, je hebt mij en mijn lieve vriendin ook verrast met je zijspanrit :} :} :} :} :}
alleen maar hulde voor mensen die zich spontaan aanbieden om eens iets voor de mede mens te doen *O* *O* *O*

ik hoop voor iedereen dat de sinterklaasrit doorgaat en vooral dat de kindertjes optimaal genieten *D
 
hmmmm,
mail me ff op smits (apestaart) son punt nl

misschien een 2e bakkie voor de piet als je er tenminste zin in hebt.

moet het overigens ook ff kortsluiten met mijn vrouw
 
sinterklaas.... wie kent hem niet...
full
 
Eerst die Oma weer...

Ik werd vanmorgen uit mijn bed gebeld door familie, of ik NU nog iemand wist met een zijspan om die Ouwe Man bij een school in Zeist af te leveren.
Nu is er in mijn directe kennissenkring niemand zo gek om met zo'n ding te rijden, maar gezien de locatie heb ik de vage hoop dat een zekere Mr. Q bereid zou willen zijn om 030 6937750 te bellen voor nadere informatie. (Vogelbescherming Nederland, Mw. Veenhof)
Dit ook vanwege de onregelmatige werktijden van deze persoon, die misschien de mogelijkheid heeft om rond de start van de schooldag als transport te fungeren.
Geen reactie? Geen punt, ik zei ook al dat het veeel te laat was om zoiets te organiseren.
Maar niet geschoten is ALTIJD mis :+
 
Eerst die Oma weer...

Ik werd vanmorgen uit mijn bed gebeld door familie, of ik NU nog iemand wist met een zijspan om die Ouwe Man bij een school in Zeist af te leveren.
Nu is er in mijn directe kennissenkring niemand zo gek om met zo'n ding te rijden, maar gezien de locatie heb ik de vage hoop dat een zekere Mr. Q bereid zou willen zijn om 030 6937750 te bellen voor nadere informatie. (Vogelbescherming Nederland, Mw. Veenhof)
Dit ook vanwege de onregelmatige werktijden van deze persoon, die misschien de mogelijkheid heeft om rond de start van de schooldag als transport te fungeren.
Geen reactie? Geen punt, ik zei ook al dat het veeel te laat was om zoiets te organiseren.
Maar niet geschoten is ALTIJD mis :+


Inderdaad erg laat, maar mieschien kan Mr. Q wel die woont tenslotte in de Buurt :W
 
Laatst bewerkt:
De Sint is tijdig en veilig afgeleverd bij de School :Y
Leuk al die kleine Knuppies die staan te zingen !!
 
Meissie 2 heeft de stoute schoenen (sorry, motorlaarzen) aangetrokken, is gaan oefenen op de combinatie van haar liefste (Goldwing 1200 + EZS span) en heeft de Sint afgelopen maandag naar de plaatselijke basisschool gereden.

Feestje!

Mijn eerste zijspan-ervaring (normaal rijd ik een Deauville 'zonder'). Vanaf nu regelmatig oefenen en een middagje met Jan Knol op pad, dan kan ik binnenkort ook echte ritten maken.

*D
 
Meissie 2 heeft de stoute schoenen (sorry, motorlaarzen) aangetrokken, is gaan oefenen op de combinatie van haar liefste (Goldwing 1200 + EZS span) en heeft de Sint afgelopen maandag naar de plaatselijke basisschool gereden.

*D

Sint bestaat dus echt, heeft eigen bescherm-engel _O- *O*

wisten de Sint en de lief hier ook van 8-)
 
Meissie 2 heeft de stoute schoenen (sorry, motorlaarzen) aangetrokken, is gaan oefenen op de combinatie van haar liefste (Goldwing 1200 + EZS span) en heeft de Sint afgelopen maandag naar de plaatselijke basisschool gereden.

*D

stoere actie, jij bent niet bang, en sinterklaas zeker niet 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan