Gezocht eerste sleutelmotor

CBR682R

MF'er
1 jul 2019
59
37
Ik ben op zoek naar een eerste sleutel motor. Wie heeft er eentje staan voor een klein prijsje (€150?) Omgeving Den Bosch.
 
Hi,

In het kader van brutaal zijn, heb je toevallig interesse in een schademotor? Kan je aan sleutelen :P
Ik maak zo een draadje aan met wat meer info in te koop aangeboden.

Groet,
Tom
 
Zit originele uitlaat er nog bij? En wat wil je ervoor hebben
 
Dag Ninja,

Ik heb nog een originele uitlaat liggen, , ook nog een set downpipes alleen die zijn wel lek (origineel Yamaha staal, klassiekertje)
Vooralsnog is MR. R je voor met de remklauwen + pompen voor en achter.

Als je m komt afhalen, neem een bak bier mee (Hertog altijd welkom ) en hij is voor jou..
As je meer info wilt, stuur ff een berichtje voor specifieke info/foto's. Evt via whatsapp

Groet
Tom
 
Ik wacht het wel even af dan, heb er niks aan als hij niet "compleet" is dingetjes zijn niet erg, ook niet als gerepareerd of vervangen moet worden naar dan weet ik waar ik begin
 
Snap m, geen probleem.

Kleine update, setje voor de remmerij van een Cat is beschikbaar via diverse 2de hands handelaren, heb je nog steeds een goede deal aan :)
ps. Remschijven van de cat zijn wel op. <4.5mm
 
Laatst bewerkt:
Maar als hij nog nagenoeg compleet is kom ik hem zeker halen voor een bak bier
 
Remschijven gaan eraf wordt mijn trainster voor het circuit. Heb echter wel de rempompen nodig. Wachten even af wat eruit je andere onderhandeling komt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan