Gezocht; eigenaar van comb GT2001 omg Zwolle

Powerslaaf_is_exit

MF veteraan
18 feb 2003
1.362
1
Welk een motor ernaast hangt maakt niet zoveel uit.
In verband met de rugproblemen van mijn bakkenist (lees vriendin)wil ik volgend jaar over op een ander span.
Ze heeft al wel "stil" in een GT2001 gezeten en dit lijkt het helemaal qua zithouding.
Echter ik wil haar ook een keer de GT2001 "rijdend" laten voelen.
Vandaar dat ik op zoek ben naar iemand in de omg Zwolle die in bezit is van een GT2001, die haar een keer mee wil nemen in de bak. Liefst met een FJR1300...maar dat is feitelijk niet belangrijk.
Wie o wie?
 
Kun je niet een keer gewoon gaan proefrijden bij Wout Broer motoren ? die heeft er wel staan waar je altijd intresse in zou kunnen hebben natuurlijk :P
 
Ja, maar ik kan zelf niet op een ander span rijden ivm een beperkende factor dat ik de achterrem niet kan (en niet mag) bedienen.
Bovendien is Hengelo ver weg, dwz voor mijn bakkenist in de huidige temperaturen....met een half uurtje moet het wel ophouden.
 
Op het PIVM-circuit in Lelystad rijdt zo'n apparaat rond (FJR1300 met GT2001), is dat in een half uur te halen vanaf Zwolle? Moet met jouw motor toch kunnen :P .
 
Ja, maar ik kan zelf niet op een ander span rijden ivm een beperkende factor dat ik de achterrem niet kan (en niet mag) bedienen.
Bovendien is Hengelo ver weg, dwz voor mijn bakkenist in de huidige temperaturen....met een half uurtje moet het wel ophouden.

OEw shit jah ff niet bij nagedacht.

En de gehandicaptenritten zijn nu ook wel zo'n beetje afgelopen waar je er veel meer ziet.
 
Op het PIVM-circuit in Lelystad rijdt zo'n apparaat rond (FJR1300 met GT2001), is dat in een half uur te halen vanaf Zwolle? Moet met jouw motor toch kunnen :P .
zoiets ligt mij ook bij ja, en lelydorp/zwolle is niet zover toch ?

een km of 40 ?
 
en volgens mij heeft iemand in Meppel ook zo'n ding aan een zzr1100 hangen, kerel heet rene hartwig, misschien ff in de telefoongids loeren waar hij woont, ik ken hem persoonlijk niet echt goed (1 keer een biertje mee gehapt, verschrikkelijke arrogante eikel maar goed, dat kan aan mij liggen) maar je kan hem altijd eens proberen te bellen, hij woont op de Donker Curtiusstraat
 
Mijn Vrouw heefd ook Problemen met
haar Rug, voor ons was de GT3E de beste Keuze
full
 
Op het PIVM-circuit in Lelystad rijdt zo'n apparaat rond (FJR1300 met GT2001), is dat in een half uur te halen vanaf Zwolle? Moet met jouw motor toch kunnen :P .
Wanneer heb je dat apparaat zien rijden? Mijn vader heeft daar eind augustus een VRO-2 cursus gedaan met het zijspan. Hij rijdt een zwarte FJR1300/GT2001, zover ik weet rijdt er daar maar 1 van rond in Nederland. Is ook de enige keer dat hij daar geweest is.

Op woensdag 01 oktober 2003 20:46 schreef Powersl@ve het volgende:
Ja, maar ik kan zelf niet op een ander span rijden ivm een beperkende factor dat ik de achterrem niet kan (en niet mag) bedienen.
Bovendien is Hengelo ver weg, dwz voor mijn bakkenist in de huidige temperaturen....met een half uurtje moet het wel ophouden.

Het gaat dus over meerijden? Niet over zelf rijden? Ik kan het mijn vader vragen of hij dit een keer wil doen. Nadeel is dat hij in Veghel woont, maar we hebben wel familie in de buurt van Apeldoorn. Het is een mogelijkheid dat hij dit met een familiebezoekje combineert.

Stuur me maar een mail, dan vraag ik het hem!
 
Op donderdag 02 oktober 2003 12:53 schreef Joris het volgende:Wanneer heb je dat apparaat zien rijden? Mijn vader heeft daar eind augustus een VRO-2 cursus gedaan met het zijspan. Hij rijdt een zwarte FJR1300/GT2001, zover ik weet rijdt er daar maar 1 van rond in Nederland. Is ook de enige keer dat hij daar geweest is.

afgelopen weekend. Was een blauwe FJR1300 van de KNMV zelf. Ik kan het type zijspan mis hebben, maar volgens mij was het wel een GT2001. Of 2000 misschien :?
 
Ik bedoel dat er maar 1 zwarte FJR1300 met die bank rond rijdt ;) Het zal waarschijnlijk ook wel een GT2001 zijn, de 2000 serie werd niet meer gemaakt toen de FJR1300 op de markt kwam.
 
Ik bedoel dat er maar 1 zwarte FJR1300 met die bank rond rijdt ;) Het zal waarschijnlijk ook wel een GT2001 zijn, de 2000 serie werd niet meer gemaakt toen de FJR1300 op de markt kwam.

Ah zo, ksnapum :) .
 
Dan de echte uitleg; de blauwe op het circuit in Lelystad zal van Jan Knol uit Staphorst zijn, daar staat dus wel een 2000 aan, maar das een Speed2000 en die ken ik wel :+
Overigens rijden er wel meer FJR1300's met GT2001, ik ken er alleen niemand van.
Er zijn er iig 4, ik heb ze allemaal al eens gezien.
Maar zoals ik al zei, de motor ernaast maakt in dit geval niet uit.
Niemand hier op het forum met een GT2001??
Hmmm, moet ik volgend jaar maar de eerste zijn 8-)
 
Nope heb wel een leuke watsonian bak :P

Maar op de motorbeurs in utrecht straks zal EML ook wel weer staan.
EN op de rai mischien ook wel dat weet ik niet.
 
Dan de echte uitleg; de blauwe op het circuit in Lelystad zal van Jan Knol uit Staphorst zijn, daar staat dus wel een 2000 aan, maar das een Speed2000 en die ken ik wel :+
Overigens rijden er wel meer FJR1300's met GT2001, ik ken er alleen niemand van.
Er zijn er iig 4, ik heb ze allemaal al eens gezien.
Maar zoals ik al zei, de motor ernaast maakt in dit geval niet uit.
Niemand hier op het forum met een GT2001??
Hmmm, moet ik volgend jaar maar de eerste zijn 8-)

Nou, als je het zo goed weet waarom vraag je het ons dan :(

:+

De pa van Joris is dus de enige reeele optie? :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan