gezocht, electrische schema's ZX6R bj 97 en 99

SuperKris

MF veteraan
17 okt 2002
23.158
19
Huizen
Ik ben op zoek naar schema's (voornamenlijk van de ontsteking) van een ZX6R 1997 model (wellicht hetzelfde als 96-96 model) en van het 1999 model (hetzelfde als 98)

Heb namenlijk 2 CDI's liggen, 1 van een 97 en 1 van een 99 die op de kabelboom van een zxr400 moeten worden aangesloten.

kan iemand mij daar aan helpen? het gaat mij vooral om het 97 model!
 
Kris, je leert het nog steeds niet he.....ik heb een wplhandboek wat ik effe scannen kan voor je.... Het principe bij de zx6 van 97 - 99 is het zelfde als zxr400. Ik heb voor de zxr400 en zx 6 rr zelf ksbelbomen gemaakt.

brandstofpomp
hallgever
bobines

zijn bij allebij de in/uitgangen
 
Kris, je leert het nog steeds niet he.....ik heb een wplhandboek wat ik effe scannen kan voor je.... Het principe bij de zx6 van 97 - 99 is het zelfde als zxr400. Ik heb voor de zxr400 en zx 6 rr zelf ksbelbomen gemaakt.

brandstofpomp
hallgever
bobines

zijn bij allebij de in/uitgangen

Thx dude! het 95-96 model, het 97 model, en het 98-99 model zijn dus hetzelfde als het om de elektonica van de motor gaat? Ik heb namenlijk een 97 blok en zover ik weer ook 97 carbs. Ik kwam ergens een wp boek van een 98-99 model iets over een "throtle position sensor" tegen, en die zit iig niet op mijn carbs.

Buiten de CDI zal ik weinig hoeven aan te passen, maar de aansluiting van de CDI is verder wel heel anders. Andere stekkers, en een ZXR heeft 2 stekkers, en een ZX6R 3. Nou heb ik een ZX6R kabelboom, dus dat komt wel goed, maar moet de boel even gaan overzetten en daar heb ik schema's voor nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan