"Gezocht en gevonden" uitbreiden

V-Junkie

Rookie
23 sep 2003
16
0
Amsterdam
Geregeld struin ik door de "Gezocht en gevonden" sectie, waarin uiteraard af en toe leuke koopjes staan (je blijft een Hollander per slot van rekening).
Echter is het (voor mij) helaas vaak zeer onoverzichtelijk.

Graag zou ik zien dat deze sectie onderverdeeld wordt. Bij deze een paar suggesties:
1. een simpele scheiding tussen te koop/gezocht en gevonden/aangeboden
2. een scheiding tussen wat voor aanbod: onderdelen, motoren en diversen

Rest mij alleen nog om een compliment te geven over deze site!

Groeten,

V-Junkie
 
Goed id, en als we dan nu toch bezig zijn met aanbevelingen

Maak bij de knoppen |profiel|instellingen|registreer|actieve onderwerpen|mijn actieve onderwerpen|

in "mijn actieve onderwerpen" vind je dan alle topics terug waarin je gepost hebt met boven aan degene die het laatst actief is geweest aflopend tot het laatst actief. Als ik nu topics wil bijhouden dan moet ik eerst zoeken op m;n eigen username.


of is er een simpelere al bestaande manier ? :) Zo nee, DOEN! ;)
 
Geregeld struin ik door de "Gezocht en gevonden" sectie, waarin uiteraard af en toe leuke koopjes staan (je blijft een Hollander per slot van rekening).
Echter is het (voor mij) helaas vaak zeer onoverzichtelijk.

Graag zou ik zien dat deze sectie onderverdeeld wordt. Bij deze een paar suggesties:
1. een simpele scheiding tussen te koop/gezocht en gevonden/aangeboden
2. een scheiding tussen wat voor aanbod: onderdelen, motoren en diversen

Rest mij alleen nog om een compliment te geven over deze site!

Groeten,

V-Junkie

:^

zou idd interessant zijn, maar de vraag is dan of de mods het kunnen bolwerken :)
 
Goed id, en als we dan nu toch bezig zijn met aanbevelingen

Maak bij de knoppen |profiel|instellingen|registreer|actieve onderwerpen|mijn actieve onderwerpen|

in "mijn actieve onderwerpen" vind je dan alle topics terug waarin je gepost hebt met boven aan degene die het laatst actief is geweest aflopend tot het laatst actief. Als ik nu topics wil bijhouden dan moet ik eerst zoeken op m;n eigen username.


of is er een simpelere al bestaande manier ? :) Zo nee, DOEN! ;)
Ja, Als je op je eigen naam klikt op de indexpagina kom je uit bij alle topics waar je ooit in gepost hebt :)

Op je eigen naam klikken bij een post heeft dezelfde uitwerking.
 
Ja, Als je op je eigen naam klikt op de indexpagina kom je uit bij alle topics waar je ooit in gepost hebt :)

Op je eigen naam klikken bij een post heeft dezelfde uitwerking.

Kijk eens, dat wist ik niet! handig, maar toch lijkt me het ook fijn om vanuit elke plek op de pagina terecht te kunnen bij mijn eigen topics, misschien kennen jullie het wel van Fok!forum 'mijn actieve topics'
 
Geregeld struin ik door de "Gezocht en gevonden" sectie, waarin uiteraard af en toe leuke koopjes staan (je blijft een Hollander per slot van rekening).
Echter is het (voor mij) helaas vaak zeer onoverzichtelijk.

Graag zou ik zien dat deze sectie onderverdeeld wordt. Bij deze een paar suggesties:
1. een simpele scheiding tussen te koop/gezocht en gevonden/aangeboden
2. een scheiding tussen wat voor aanbod: onderdelen, motoren en diversen
Kijkt u eens: http://www.motorfreaks.nl/index.php/market

U vraagt, Motor-Forum / Motorfreaks draait ;)
 
Ik heb daar even gekeken en dat is idd handig. Alleen dit zijn (als ik mij niet vergis :? ) echter niet de advertenties van het motor-forum?! In dat geval is het slechts een extra plaats om te struinen naar koopjes (toch bedankt voor de tip).

In afwachting... V-Junkie
Het antwoord wat je waarschijnlijk van de crew krijgt is dat het (vrijwel) ondoenbaar is om wat jij wil te realiseren binnen het forum en dat ze daarom dit systeem binnen Motorfreaks hebben gemaakt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan