Gezocht: enkele onderdelen cb350

Laurus

MF veteraan
1 sep 2006
1.066
0
Omdat dit toch wel de beste plek is om aan onderdeeltjes te komen. Post ik dit topic hier maar eens. Ik ben op zoek naar een aantal onderdelen voor mijn cb. Onder andere een carburateurblok, goede powerfilters en nog wat dingetjes maar dat komt later wel.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groeten,

Laurens de Rijke
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat een carburateur set van een cb400 ook werkt?
 
je had mij gemaild over die carbs, ik zal ze even opzoeken en dan hoor je van mij.
 
Ik heb nog set carbs
Een origineel achterlicht
Startmotor
En een startrelais als ik het goed heb

Kos da? Kissie beugels

Zal morgen foto maken
 
Owke, prima, heb ondertussen een buddy gescoord thanks to Pferd. En een nette carburateurset dankzij Jasper. Remleiding wordt gemaakt, 400cc blokje ga ik zaterdag ophalen bij, hoe kan het ook anders, cb400man :} We zijn goed opweg iig. Ik zoek nog wel een leuk spiegeltje, het liefst, een 4 in 2 uitlaat en een rem/schakelsetje.
 
Joost van JVmotors in Zwartsluis heeft ms nog wel een setje liggen. Moet je even kijken op z'n site: JV Motors.

Ps. Buddy is goed aangekomen.. mooi!!
 
Laatst bewerkt:
Joost van JVmotors in Zwartsluis heeft ms nog wel een setje liggen. Moet je even kijken op z'n site: JV Motors.

Ps. Buddy is goed aangekomen.. mooi!!

Ja, buddy is heel netjes, viel alleen wat tegen qua vormgeving, maar ik moet niet klagen.

Vette helmpjes op die site!
 
Iemand nog een kickstarter liggen? Voor in het geval van nood...
 
Kickstarter van jasper was niet goed meer. Iemand nog een liggen?
 
Cb'tje wordt bijna weer gestart. Maar liever niet zonder kickstarter! Iemand?
 
koni schokbrekers zegt me niets, als da deze zijn mag je ze kope.(anders ook ;) ) Ze horen in iedergeval op een cb350f:


schoks2ag.jpg



schoksbinnenkant7di.jpg



ehm, ja, de ene heeft een zwart gespoten veer, dat heb ik even gedaan om te kijken of dat een beetje staat, omdat het veel poets werk scheelt (de bovenste is nog niet gepoetst) het chroom ervan is opzich nog wel redelijk te redden.

ik kom hier niet zo vaak dus bij interesse ff mailen:
martijnvangeffen@yahoo.com
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn de originele schokbrekers, en die heb ik :P, en die van mij zijn nog wel in een zgan staat. Maar heb besloten om die nu maar op termijn te vervangen. Ik heb namelijk nu op de korte termijn een originele rempomp nodig daar die van mij lekte...

Edit:

Ik heb eventueel dit zitje te koop, ik heb nu een sportbuddy en die bevalt me eigenlijk ook wel... Ik heb behoorlijk wat werk in het zitje zitten en deze past nu behoorlijk netjes op een cb350f, er zitten beugels bij om hem te monteren. Hij gaat alleen tegen een goed bod weg en als ik er helemaal over uit ben.



 
Laatst bewerkt:
Als ik zo naar dit topic kijk , ben je gestart met een tankdop en de rest moet je nog verzamelen ? :+

Probeer je de motor weer örigineel te maken ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan