Gezocht ex circuitbike SRAD 1998-2000 full options

WillemVonGrumble

MF veteraan
22 aug 2010
38.968
10
Heren & Dames,


Gezocht ex circuitbike SRAD GSXR 1998-2000 full options geen afgetrapte frikandel :N .

Het liefste een SRAD 750 injectie.

Weet je of heb je er eentje staan dan graag een pm.

Dank u :W
 
Heb nog een GSX-R 750 straatmotor staan van 1997
Zo'n SRAD straatmotor en de K4 die heb ik beide zelf ook nog staan maar dan een injectie ;) Maar deze wil ik graag heel houden heb hem nodig om het pensioen gat op te vullen :+

Er staan op dit moment zoveel straat SRAD's te koop :Y

Eigenlijk zoek ik er eentje in nette goede staat en full circuit opgebouwd :Y
En de race waar je daar straks over gebeld hebt

Yep dat was ik :Y die hele mooi K5 van je zoon :9
Alleen gaat hij over mijn budget heen bij het aanschaffen van een extra velgen-set plus regenbanden.En nog wat extra klein spul -O-
Hou deze K5 wel in gedachte maar ben erg waakzaam op m'n budget ;)
Want elke 1000 euro uitgave meer voor deze K5.
Dan koop ik liever meteen deze in 1 keer.

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/suzuki/circuitmotor-suzuki-gsx-r-600-2009-251852816.html
 
Laatst bewerkt:
waarom een sradje opoe?


Om dezelfde reden als wat SFreddy al aanhaalde dat het top motors zijn.Heb meer lol gehad op mijn SRAD750 op Assen als met de K4 750.Vind het ook gewoon hele mooie motoren heb ook veel onderdelen gespaard . *D Natuurlijk komt mijn K4 veel beter uit de bochten als de SRAD doet boeien toch als ge maor leut het met een laag budget.

Luister eens hoe mooi lineair de SRAD750 het opbouwt.

Hier is jezus maria SRAD aan het rijden op Assen. :+
 
Laatst bewerkt:
De SRAD is echt een top motor.
Yep :Y
Alleen ff de koppeling vervangen met die van k1-5 voor het racen.
Waarom is dat dan ik weet dat het gedaan werd alleen niet om welke reden ;)

Ooit zou ik graag weer een originele voor de straat willen hebben.
Er staan er nu 45 te koop ;)
Maar goed, on topic. Bij boonstra staat er eentje te koop voor weinig.
Aanbod Schademotoren en Schade Harley Davidson, Boonstra Motoren



Durf niks bij Boonstra te kopen zou altijd het idee hebben dat het een kloon zou zijn opgebouwd uit 100 andere SRAD's :+


EDIT:
Zal ze eens bellen maandag wie weet is het wel iets? Ik zie nu pas welke je bedoelde :Y
 
Laatst bewerkt:
Die Gulf is wel een leuke Willem. Prijs is toch ook niet zo erg raar?


Nog uit onze jeugd die GULF kleuren weet je nog............de Porsche ;)

De prijs is paar honderd te hoog :Y normaliter 1100-1200 euro zonder papieren erbij en met ook geen extra set velgen.En eer die SRAD klaar is er gaat namelijk meteen een nieuwe nokkenas ketting en geleiders in ,ook kleppen checken etc.Een APE nokkenasketting spanner heb ik hier al liggen.De banden zijn op hij heeft ook geen regenbanden dus.

Daarnaast moet ik ook nog 425 euro aan kosten maken eer ik die motor thuis heb.Heb hem een voorstel gedaan in het Google Duits :+ _O- ik wacht af.Nu maar hopen dat hij geen Stuka met sirene op mij afstuurt. ;)

Je kent mij....... ik bereken alles van A-Z door anders kan ik beter die ene van 4600euro kopen ;)

En zoals je weet heb ik nog een mooie achter de hand.............die grijze... :9
 
Heb nog 2 setjes velgen kompleet met schijven voor een srad, mogen weg voor een zacht prijsje

Perfect :} 1 probleem opgelost.

Met 1 Setje zou ik al reuze op weg geholpen zijn :Y liefste met een 6 J achtervelg ? Je mag mij altijd wat foto's sturen via de pb dan kan kan ik eens kijken wat je hebt?
 
Laatst bewerkt:
Nog uit onze jeugd die GULF kleuren weet je nog............de Porsche ;)

De prijs is paar honderd te hoog :Y normaliter 1100-1200 euro zonder papieren erbij en met ook geen extra set velgen.En eer die SRAD klaar is er gaat namelijk meteen een nieuwe nokkenas ketting en geleiders in ,ook kleppen checken etc.Een APE nokkenasketting spanner heb ik hier al liggen.De banden zijn op hij heeft ook geen regenbanden dus.

Daarnaast moet ik ook nog 425 euro aan kosten maken eer ik die motor thuis heb.Heb hem een voorstel gedaan in het Google Duits :+ _O- ik wacht af.Nu maar hopen dat hij geen Stuka met sirene op mij afstuurt. ;)

Je kent mij....... ik bereken alles van A-Z door anders kan ik beter die ene van 4600euro kopen ;)

En zoals je weet heb ik nog een mooie achter de hand.............die grijze... :9



Ik ken je niet, ik denk alleen te weten dat je oud bent, en Opa :P
 
Yep :YWaarom is dat dan ik weet dat het gedaan werd alleen niet om welke reden ;)Er staan er nu 45 te koop ;)Durf niks bij Boonstra te kopen zou altijd het idee hebben dat het een kloon zou zijn opgebouwd uit 100 andere SRAD's :+


EDIT:
Zal ze eens bellen maandag wie weet is het wel iets? Ik zie nu pas welke je bedoelde :Y


Dat idee had ik ook altijd bij Boonstra, maar als je er bent lijkt toch alles super netjes. Denk dat ze het zich niet kunnen permiteren. Dus bellen is idd een goed idee.

De koppeling van de SRAD heeft lamellen als veren. Die zijn vaak te zwak tijdens het racen en sloopt daarom je platen. Die van de K1-5 serie is direct om te zetten (goedkoop) en met een beetje geluk kun je op ebay een slipperclutch kopen voor weinig.

De velgen van de K1-5 serie past trouwens ook gewoon op de SRAD en zijn nog lichter ook. Alleen de schijf van de 4-5 is anders van diameter.
 
Dat idee had ik ook altijd bij Boonstra, maar als je er bent lijkt toch alles super netjes. Denk dat ze het zich niet kunnen permiteren. Dus bellen is idd een goed idee.
Ik ga er wel kijken dat lijkt mij het slimste.Wel ga ik eerst even een andere motor proef zitten. ;)
De koppeling van de SRAD heeft lamellen als veren. Die zijn vaak te zwak tijdens het racen en sloopt daarom je platen. Die van de K1-5 serie is direct om te zetten (goedkoop) en met een beetje geluk kun je op ebay een slipperclutch kopen voor weinig.
Oke zijn die lamellen zijn dus de boosdoener dat zijn toch die bolle 2 x veren ? Ja zo'n slipper-clutch is om te smullen :9 .Een nieuwe kost c.a 800 dollar laatst stond er in de USA een gebruikte te koop.

De velgen van de K1-5 serie past trouwens ook gewoon op de SRAD en zijn nog lichter ook. Alleen de schijf van de 4-5 is anders van diameter.

Dat wist ik wel dat de K1-5 velgen zouden passen op de SRAD. :Y Heb mijn remschijf diam van mijn K4 laatst ook vergroot tot 320mm de SRAD maat :P

full
 
Wouw wat gaaf (lees jaloers..)
Hopelijk heb je er veel plezier van.
Ga je nu ook ZAC rijden? Dan zie ik je nog eens
 
Nette fiets! Heb je eventueel nog reserve onderdelen nodig

Ik heb nog veel liggen zoals
- Clipp-ons
- Remhendels
- RVS uitlaat van Blok naar demper
- onbeschadigde orginele Demper
- Snel Gas
- Kuipenset K1 aangepast voor een SRAD incl Kont
- Kuipruit
- Ohins Stuurdemper
- WP Race achterschokdemper.
- en nog veel meer
 
Terug
Bovenaan Onderaan