vfroem
Die hard MF'er
Probleem: minder Pk's met Keihin FCR39 flatslides dan met standaard carburateurs op zowel top als middengebied.
Ik ben op zoek naar een echte expert die ervaring heeft met het afstellen van Flatslides / problemen oplossen met flatslides.
Mijn VFR750F is getuned (van 90 naar 118PK a/h achterwiel met standaard carburateurs + dynojet) o.a. JE 837cc zuigers, geflowde koppen, inlaatpoorten bewerkt, snelle nokkenassen enz.
We hebben een set Keihin Flatslide FCR39 carburateurs gemonteerd. De motor reageert ontzettend goed (gasrespons, loopt netjes) op de carburateurs maar levert PK's (uiteraard zelfde testbank, zelfde correcties) in... 2PK op top en 8PK in het middengebied. Het mengsel staat goed enz.
Op een RC30 (VFR750R/RC30) moet zo'n setje Keihins 7-9PK op top extra geven.
Wie weet een mogelijke oplossing en/of weet iemand/bedrijf die (veel) ervaring heeft met flatslides.
Ik ben op zoek naar een echte expert die ervaring heeft met het afstellen van Flatslides / problemen oplossen met flatslides.
Mijn VFR750F is getuned (van 90 naar 118PK a/h achterwiel met standaard carburateurs + dynojet) o.a. JE 837cc zuigers, geflowde koppen, inlaatpoorten bewerkt, snelle nokkenassen enz.
We hebben een set Keihin Flatslide FCR39 carburateurs gemonteerd. De motor reageert ontzettend goed (gasrespons, loopt netjes) op de carburateurs maar levert PK's (uiteraard zelfde testbank, zelfde correcties) in... 2PK op top en 8PK in het middengebied. Het mengsel staat goed enz.
Op een RC30 (VFR750R/RC30) moet zo'n setje Keihins 7-9PK op top extra geven.
Wie weet een mogelijke oplossing en/of weet iemand/bedrijf die (veel) ervaring heeft met flatslides.