Gezocht: fluor/reflecterende kleding (politie-stijl)

Hagaban

MF'er
22 jan 2018
99
32
Omdat het weer vroeger donker wordt en ik alleen een zwart textielen pak heb, ben ik op zoek naar iets met fluorgeel en reflectie. Het mooiste lijkt me om meteen een pak te vinden dat lijkt op dat van de politie, zodat mensen extra opletten. Damen had altijd een fluorgele jas te koop met reflectie die nogal op die van de politie leek, maar dat model is er volgens mij uit. Is er iemand die nog zoiets thuis heeft liggen? Ideaal zou zijn ergens tussen maat 46 en 50.

Voor de broek zoek ik iets met reflectiestrepen over de hele lengte, op de zijkant.
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezeur weer, heeft iedereen azijn gedronken? Er rijden hartstikke veel mensen met dit soort kleding, ook de bewuste modellen van Damen, maar omdat die het geen politiekleding noemen, is het geen probleem? Dit is 'te koop gevraagd', niet 'mening gevraagd'. Als je niet behulpzaam kan zijn, zeg dan niks..
 
Op de site van Damen zie ik anders redelijk wat kleding met fluor kleuren en reflectie.

fluor reflectie jassen

En langsrijden en daar je voorkeuren bespreken kan zomaar resulteren in een op maat gemaakt pak in de door jouw gewenste kleuren
 
Ik rijd al jaren in het geel omdat ik dan hoop goed gezien te worden .

Als er mensen hier politie kenmerken in zien is dat hun probleem , ik heb er totaal scheit aan wat anderen denken .

Het gaat om mijn gevoel van veiligheid

austerlitz.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan