Gezocht: folie voor op vizier

viveVmax

MF veteraan
16 apr 2005
2.200
105
hallo, ik ben op zoek naar folie voor op mijn originele vizier. ik heb op mijn helm een zwart vizier, maar wil eens proberen of het met folie gat. is er ergens rode spiegelende folie te krijgen..en lukt het op een vizier...wie heeft er ervaring mee...
dennis

foto van helm met het zwart vizier....

full
;)
 
hallo, ik ben op zoek naar folie voor op mijn originele vizier. ik heb op mijn helm een zwart vizier, maar wil eens proberen of het met folie gat. is er ergens rode spiegelende folie te krijgen..en lukt het op een vizier...wie heeft er ervaring mee...
dennis

foto van helm met het zwart vizier....

(Afbeelding) ;)


1 advies DON'T DO IT

dat wil egt voor geen meter ik heb het geprobeerd omdat ik te lui was ander vizier te kopen je ziet egt geen ene F*ck dus doe het aub niet.

grtz roddy
 
1 advies DON'T DO IT

dat wil egt voor geen meter ik heb het geprobeerd omdat ik te lui was ander vizier te kopen je ziet egt geen ene F*ck dus doe het aub niet.

grtz roddy

duidelijke taal...
dennis
 
Je hebt er ook speciaal spul voor ,op ebay.de staat het tenminste tekoop
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4614313486&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1
Dit is voor een Arai maar hij zal het ook wel hebben voor andere merken
Ik heb het nog niet gekocht maar wil het eigenlijk wel proberen ,ik heb nog twee nieuwe heldere vizieren liggen dus werkt het niet is het alleen maar jammer van de 13€

daarom wil ik het ook eens proberen....thanks voor de link...
dennis :}
 
was een folie die goed is, enige nadeel is dat ie maar met 2 plakkertjes aan de zijkant van het vizier vastgezet kan worden...
dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan