Gezocht: gebruikte circuitbanden met profiel 120/70 en 180/60 (of 180/55)

Status
Niet open voor verdere reacties.

wickydeviking

Die hard MF'er
11 feb 2008
702
22
Amsterdam
Het seizoen is weer begonnen, dus ik ben op zoek naar tweedehands bandjes die voor mij nog goed genoeg zijn voor een paar rondjes moto gymkhana.
  • Maten 120/70-17 en 180/60-17 (180/55 mag ook).
  • Bijv. Supercorsa SC1/SC2, Metzeler Racetec RR K1/K2 of vergelijkbaar. Ik ben niet op zoek naar half straat/circuit compound zoals Supercorsa SP of Bridgestone s20 oid.
  • Dotcode max 2015, indien goed bewaard gebleven (compound is nog zacht)
Ophalen heeft voor mij de voorkeur binnen straal van 50km rond Amsterdam. Verzenden kan ook als ik op basis van goede foto's de staat van de banden kan controleren.

Heeft er iemand wat liggen? :)
 
Ik heb nog liggen in jouw maten:

Pirelli superbike 2x voorband, 1x achter
Pirelli supercorsa sc1 en 2: 3x achter en 2x voor

Wil er vanaf, dot codes 2015 of nieuwer en woon in rdam. Stuur me maar een berichtje voor meer info of app:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Metzeler slicks liggen in de gevraagde maten en compounds. Liggen in Heiloo. Weet niet hoe belangrijk de profieleis is?

 
Ik heb nog liggen in jouw maten:

Pirelli superbike 2x voorband, 1x achter
Pirelli supercorsa sc1 en 2: 3x achter en 2x voor

Wil er vanaf, dot codes 2015 of nieuwer en woon in rdam. Stuur me maar een berichtje voor meer info of app: [telefoonnumer met 11 cijfers]

Je hebt een PB (een telefoonnummer met 11 cijfers kan ik niet appen :+ )

Ik heb Metzeler slicks liggen in de gevraagde maten en compounds. Liggen in Heiloo. Weet niet hoe belangrijk de profieleis is?


Helaas, verzekeringtechnisch zijn onze trainingen en wedstrijden op "straatlegale" banden.
 
Waarom is een sc2 of sc2 beter voor motogymkhana dan bijvoorbeeld een SP? Je haalt nooit de temperaturen waardoor ze gemaakt zijn.

Ik heb nog een Dunlop 120/70 sportsmart TT voor je liggen voor weinig met dot-code 2018. Maar dat is een straat-circuitband die je niet zoekt.
 
Waarom is een sc2 of sc2 beter voor motogymkhana dan bijvoorbeeld een SP? Je haalt nooit de temperaturen waardoor ze gemaakt zijn.

Ik heb nog een Dunlop 120/70 sportsmart TT voor je liggen voor weinig met dot-code 2018. Maar dat is een straat-circuitband die je niet zoekt.

Omdat ik ze in de bandenwarmers gooi en ze dan wel lekker op temperatuur komen. Ga ik hard rijden dan hou ik ze nog redelijk op temperatuur ook. Ik merk het verschil wel met dedicated circuitbanden en half straat half track.
(heeft misschien ook te maken dat ik echt het uiterste vraag van een band v.w.b. motogymkhana. Iets met Nederlands en Europees Kampioen :+ )

Lang verhaal kort, geen interesse in je Sportsmart TT, maar toch bedankt!
 
Heb nog een hele nette supersorcsa liggen 10 ronden oud 180/60 Dotcode eind 2015 en netjes donker en goed bewaard pb maar als je nog een bandje zoekt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan