Gezocht: Geluid RCV211

Jéjé

MF veteraan
12 nov 2003
1.089
0
Dronten Flevoland
Om mijn collectie te voltooien, wie weet waar het geluid van de Honda RCV211 te downloaden is? Na het geluid van een warmdraaiende M1 :9 (www.yamaha-racing.com) en de Desmoseidici :9 :9 :9 (www.ducati.com) wil ik mijn buren ook wel eens laten genieten van de RCV. Wie kan helpen?
 
Om mijn collectie te voltooien, wie weet waar het geluid van de Honda RCV211 te downloaden is? Na het geluid van een warmdraaiende M1 :9 (www.yamaha-racing.com) en de Desmoseidici :9 :9 :9 (www.ducati.com) wil ik mijn buren ook wel eens laten genieten van de RCV. Wie kan helpen?

Kazaa? ik zeg maar ook maar wat.......
 
En voor het leuke, nog een paar errug lekkere geluidjes, luister eens naar die RC 6 cylinders (o.a. RC162, RC166) aiaiaiaiaiiiiiiiii Das pas een 250-er ! of een RC149, niet slecht voor een 125 je......

Volume op 10 en genieten !
 
Om mijn collectie te voltooien, wie weet waar het geluid van de Honda RCV211 te downloaden is? Na het geluid van een warmdraaiende M1 :9 (www.yamaha-racing.com) en de Desmoseidici :9 :9 :9 (www.ducati.com) wil ik mijn buren ook wel eens laten genieten van de RCV. Wie kan helpen?
euh jeje, op deze manier kan je je geloofwaardigheid in het team wel vergeten, de andere leden zou ik dit maar niet dit vertellen!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan