Gezocht gereedschapswagen / gereedschapskar

The Emperor

MF veteraan
27 jun 2005
3.340
0
Meppel
Ik ben op zoek naar een lege of gevulde gereedschapswagen/gereedschapskar.

Heb je wat staan... stuur dan aub een e-mail met foto's, info en prijs.

hoor het graag.


gr. Arne

arne_keizer(AT)hotmail.com
 
Ik lift mee met jouw topic, want ik ben ook op zoek naar een (lege 2dehands) kar omgeving brielle. Maar Rednas zijn aanbieding wil ik ook wel graag krijgen!
 
Laatst bewerkt:
300 euro heb ik er niet voor over, ze waren vorige week nog bij de cranenbroek voor 70 euro, nu 85. Ik wacht dan liever weer tot de actie er is :)

ps: ja die kar is gewoon van een goede kwaliteit
 
Ik lift mee met jouw topic, want ik ben ook op zoek naar een (lege 2dehands) kar omgeving brielle. Maar Rednas zijn aanbieding wil ik ook wel graag krijgen!
als je me even je emailadres stuurt via een PB dan mail ik jou ook even.
 
Laatst bewerkt:
Hoi M10000. Die van Cranenbroek zijn echt wel heel klein/laag... Ze hebben 2 modellen en de grootste , daar moeten toch wat euro's bij hoor. Greetz
300 euro heb ik er niet voor over, ze waren vorige week nog bij de cranenbroek voor 70 euro, nu 85. Ik wacht dan liever weer tot de actie er is :)

ps: ja die kar is gewoon van een goede kwaliteit
 
Laatst bewerkt:
Cardanfreak: ik ken ze, er staat al 1tje thuis een paar jaar en is ook niet te vergelijken met die dure.
Alleen ook hier zoekt een student die dubbeltje op de eerste rij ;)
 
Bovenstaande karretjes zijn wel hele dramatisch slechte meuk hoor. 0.5mm plaat, kabouter afmetingen, lades die koud op staal schuiven. Dan kan je beter gewoon geen wagen willen.
 
Ik ben inmiddels voorzien.... Heb een gebruikte tengtools kar op de kop getikt...

Tevens bij mercurius tools een bestelling geplaatst voor wat nieuw tengtools gereedschap *O*

Ik is blij.... :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan