gezocht: Getuige van aanrijding op de A20

Status
Niet open voor verdere reacties.
22 feb 2021
1
0
Beste,

wie kan mij helpen met het volgende.

Vrijdag 12-2 is er een aanrijding geweest tussen 2 voertuigen, een Citroen C5 station en VW Golf, op de A20 Li richting Hoek van Holland ter hoogte van afrit Schiedam hectometer 26,5. Tijdstip rond 15.20- 15.25. Er waren meerdere auto's gestopt, 1 van hun had ik de gegevens genoteerd, maar die heb ik verloren. Een andere meneer reed in een groene BMW 3 serie, maar die reed uiteindelijk weg voordat ik bij hem kon zijn. Ook waren de matrixborden aan en was de afrit daarna gedeeltelijk afgekruist.



Graag roep ik op of er iemand of de persoon in kwestie alsnog zich kan melden. Ik zou dat zeer op prijs stellen.


mvgr


Rowin
 
Welkom op het motor-forum.

Vrijdag 12-2 heeft het bijna in heel Nederland gevroren. Ik verwacht dat er toen weinig motorrijders over de snelweg reden.
 
Vraag de beelden bij de politie op.
De kans dat er een motorrijder reed is zeer gering vanwege de sneeuw enzo.
 
Beste,

wie kan mij helpen met het volgende.

Vrijdag 12-2 is er een aanrijding geweest tussen 2 voertuigen, een Citroen C5 station en VW Golf, op de A20 Li richting Hoek van Holland ter hoogte van afrit Schiedam hectometer 26,5. Tijdstip rond 15.20- 15.25. Er waren meerdere auto's gestopt, 1 van hun had ik de gegevens genoteerd, maar die heb ik verloren. Een andere meneer reed in een groene BMW 3 serie, maar die reed uiteindelijk weg voordat ik bij hem kon zijn. Ook waren de matrixborden aan en was de afrit daarna gedeeltelijk afgekruist.



Graag roep ik op of er iemand of de persoon in kwestie alsnog zich kan melden. Ik zou dat zeer op prijs stellen.


mvgr


Rowin
Een Citroën C5, een VW Golf, een BMW 3-serie ... 😳 ... waar is de motor in dit verhaal überhaupt?
Ow ja, van harte welkom op het motor-forum!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan