GEZOCHT: Goede Beginner Rallies in Europa!

Tobiasflm

Rookie
8 mei 2021
12
9
Ik wil dit jaar mijn eerste rally gaan rijden en ben op zoek naar een goede beginners rally in Europa. Liefst een echte incl. race en timing, maar ik sta ook open voor de “roadbook oefen”-soort.

Ik vond zelf al de Hellas Rally, ziet er tof uit maar qua data net onhandig voor me, en de Bosnia Roadbook Training Camp, ziet er leuk uit maar geen race.

Weten mensen hier nog andere goede events?

Qua niveau ben ik offroad nog een beginner, maar heb wel de moed om veel te proberen. Oa wat crossdagen op de baan en OTR Eindhoven gedaan (damn, die was zwaar), TET Slovenie, en wat toffe trails in Belgie.

Wie helpt me aan een top event?! :)
 
Olympia rally
HOME - Olympia rally
Wilde ik misschien gaan doen.
Maar ik zoek juist geen wedstrijd element.
Krijg er brokken van en ga boven m.n kunnen rijden.
Zeg maar te hard.
Dit ziet er goed uit! Als je geen wedstrijd-element zoekt is de Bosnia Roadbook Training Camp volgens mij heel cool. Roadbook touren met het idee van een echte rally, maar niet echt racen. En goed betaalbaar! Misschien doe ik die sowieso ook nog wel.
 
geen enkele rally is beginners vriendelijk!
Ik snap wat je bedoelt, maar de Rally Raid events komen veel pro’s op af. Dat schijnt bij de Hellas Rally bijvoorbeeld wat minder. Dus het tempo ligt hopelijk iets lager ;)
 
Heb dit kleintje nog.
En er ligt nog een bijna nwe Motoz rallye in de garage
20230525_130112.jpg
20230526_171339.jpg
 
Mooie suggesties.
Iemand een idee of er iets soort gelijks in de nederland/belgie wordt georganiseerd?
Mocht de motor dan aan gort gereden worden is het iets minder ver lopen naar huis :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan