gezocht goede oefenfiets voor weinig

gsx-roy

MF veteraan
3 mei 2005
1.472
0
Bemmel
Hallo allemaal,

voor mijn vriendin ben ik opzoek naar een leuke beginnersfiets voor weinig. ding moet goed lopen, verders maakt het niet zo veel uit..
wie heeft nog wat leuks staan?
prijs max 600.
 
Op marktplaats:

500 Euro

350 euro

600 euro

500 euro


en da's maar even een snelle greep.....
 
heb eventueel nog wel een Kawasaki Z250C staan.
Heeft nog maar 16.000 mijl gelopen, komt uit 1983. Ziet er over het algemeen nog goed uit, alleen wat pikjes in de tank. Let wel op, het is een lage motor. Ik kan er op rijden (1.95 meter) maar is niet lang lekker. Hij heeft nu alleen nog een klein probleem, hij start op het moment niet. Komt omdat er een verkeerde bougie in zit. Heb er zelf al een goede in gehad, en dan loopt hij heerlijk en schakelt ook heerlijk, maar volgens mij als je start, en je geeft teveel choke, dan sloop je meteen de bougie. Zal zelf nog ff een andere bougie aanschaffen en kijken of het probleem zich dan nog voordoet. Ook moeten de banden vervangen worden, dit kan ik regelen voor 192 euro voor 2 nieuwe bridgestones.

Olie+oliefilter is net vervangen.

Al met al een leuk fietsje, ,die ook nog heel erg zuinig is. 'Plus oldtimer, dus geen belasting en goedkope verzekering ;) .

prijs: 600 euro maar omdat er nog nieuwe banden omheen moeten lijkt 500 euro me schappelijker.

edit: owjah, je krijgt er nog nieuwe voorvork keerringen + voorvork olie bij. Had ik alvast besteld, maar was helemaal niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
Deze misschien??
702-2201.jpg


Niet duur en in elke speelgoedzaak te vinden.


Kon het niet laten, A.U.B niet slaan :}

succes met het zoeken en hoop dat je wat leuks vind

Groet Ricardo
 
Heb een honda cbr 600 uit 88 staan. niet moeders mooiste, maar motorisch ok. Prijs is over te praten.

Zeer leuke fiets om op te leren/oefenen.

reactie eventueel via mail, daar kijk ik even wat vaker op.

jpvandoorn@gmail.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan