Gezocht: Goedkope bike

TimFiz

MF veteraan
3 sep 2006
4.673
0
Hello,

Ik ben op zoek naar een goedkope bike van rond de 150 a 200 pleuro's. Ik ben al vollop aan het zoeken op de verkoopsites, maar als er nou iemand is dit een bike heeft en hem niet tekoop heeft staan, maar hem wel voor genoemd bedrag weg wilt doen, Stuur me maar ff een PB
Er is genoeg te vinden, maar heb nog niet "the One" gevonden.

Het maakte eigenlijk niet uit wat voor fiets het is, maar de voorkeur gaat niet uit naar een chopper.

Ik hoor het wel en anders pech hebbe.....

Mankementen aan de bike is bij zo'n bedrag natuurlijk geen probleem.


laterzzzzzzzzzzzzzz
 
Daar heb je een punt. Doe maar rijdende opknapper. Voor zo weinig geld gaat het meestal om een opknapper..........................lol

Maar het is wel handig als het om een rijdende gaat. Is ie nou niet rijdend, maar weet je wel wat eraan mankeerd, dan verhelp ik het tp wel met mijn mobiele garage.........

*D
 
Jammer................net nie.

Maar 1 ton op de teller...........kan meer bij _O- _O-
 
ik denk dat je voor die prijs net een setje goedkope bandjes zult vinden...

maar een hele fiets ??

succes, ik ben benieuwd!
 
voor 200 euro moet je echt wel een leuk fietsie kunne vinde hoor :Y :Y vaak genoeg gezien dat rijdende motoren hier op MF weggegeven werden, je moet net ff geluk hebben.

kratjes pils erbij als betaling wil ook vaak helpen O-) O-)
 
De herft en winter komen er weer aan en dan besluiten toch veel mensen hun motor weg te doen voor een prikkie, daar ze vaak versleten banden en groot onderhoud nodig hebben. Ik blijft gewoon zoeken en hoop dat iemand in de toekomst reageerd. Ik blijf gewoon kicken..................... _O- _O-
 
Gasten,

Ben voorzien van een rijdende bike. Honda Vf750F

Bedankt voor het meedenken.

Slotje...... *O* *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan