Gezocht GS 500

De remmen doen het prima, een remschijf die wat versleten is wil nog niet zeggen dat er iets mis is met de remmen! Een tik in het blok? Ik denk een tik tussen je oren...
En niet iedereen heeft de luxe om een motor binnen te zetten. Je hebt er niet eens op gereden!
Dus hou nu alstjeblieft je onzinnige uitspraken voor je, ik probeer toch verder ook niets voor jou te verpesten!
Het is een prima motortje, iedere koper kan dat na gaan vragen bij de zaak die het onderhoud doet, dus ga ajb eerst je eigen kennis maar een kritisch bekijken voordat je iemand anders zijn spullen af gaat kraken.
Zo, discussie klaar wat mij betreft!

Ach ja, ik heb altijd zoiets van... Als iemand een vraag stelt is het beleeft om met meer dan drie woorden te antwoorden(normaal, nietwaar?), schijnbaar kan je daar niet mee leven in die grote mensenwereld.
 
Goede verkrijgbaarheid van onderdelen lijkt mij een prima reden om wel of niet te kiezen voor een bepaald type motor, als je 10 weken moet wachten op onderdelen uit Japan voor je CB1 dan wordt je daar niet gelukkig van.
Leuk al die cijfers van 'vol' vermogen fietsen, maar aangezien de TS aan de 25kw regel gebonden zit zijn die cijfers niet echt intressant. Dan is wel intressante welke op 25kw te krijgen is en welke fiets dan het best presteerd, de GS500 dus.

genoeg gelult.

juist, helemaal mee eens! :]
 
juist, helemaal mee eens! :]
Nou laatste keer dat ik reageer (alhoewel ;) )
Ik ben het met je eens dat een gs makkelijker op 25 kw te krijgen is. Daarmee tevens het antoord waarom de gs zoveel te krijgen is.
Hij wordt namenlijk vanaf het begin al officeel ingevoerd en dat is met de cb1 nooit gebeurd. Tevens zijn die maar 2 jaar gemaakt dus ja das logisch dat ze wat minder verkrijgbaar zijn tegenover een fiets die al 15 jaar officeel wordt ingevoerd.
De gs is ook een prima fiets voor woon werkverkeer en de boodschappen. Simpele techniek en goedkoop. Net als de Honda CB 500. Leuke motor als pekel fiets maar dat je zegt ff lekker met de cb 500 knallen--> Nee.
Het is wel duidelijk dat smaken wat betreft een kleine naked bike verschillen.
Het blijft alleen jammer dat jullie nooit op een CB1 hebben gereden dan weet je pas echt het verschil. En ja, van tegen een motor racen leer je natuurlijk geen zak. Als ik tegen een R1 race weet ik ook niet hoe die motor rijdt.
Dat ze er in America mee race wat jij zegt. Dat zegt natuurlijk niks. Je kunt met alles racen. Ik heb ook Race CB1 op een japanse site gezien maar daar wordt de CB1 niet opeens een racemonster van.

P.s. FF jullie uit het onderdelen droom helpen. Had een aantal onderdelen van een CB1 besteld.Heb je gewoon binnen een week binnen. Komen gewoon van Honda Europa af. Niks 10 weken uit Japan. Waar denk je dat Suzuki vandaan komt
Hoef je ook geen 10 weken op te wachten. Alleen 2de hands zal het voor de gs rijder een stuk makkelijker zijn, maar ja dat heb ik al verteld hoe dat komt.
:W :W :W :W
 
Ach ja, ik heb altijd zoiets van... Als iemand een vraag stelt is het beleeft om met meer dan drie woorden te antwoorden(normaal, nietwaar?), schijnbaar kan je daar niet mee leven in die grote mensenwereld.
In die 3 woorden zet je (in de grote mensenwereld) gewoon neer dat je niet meer voor deze specifieke motor gaat, maar je gaat hem niet als een klein kind af lopen kraken... :X
 
wat boeit het jou nou of die jongen een gs wil of liever een cb?
Als er word beweerd dat een GS een goede keus is laat ik mijn mening daarover horen. Wat hij voor een motor koopt zal me een zorg zijn.
Als je niet zo lui :z was geweest en het hele topic had gelezen had je dat allang begrepen.

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W
 
Als er word beweerd dat een GS een goede keus is laat ik mijn mening daarover horen. Wat hij voor een motor koopt zal me een zorg zijn.
Als je niet zo lui :z was geweest en het hele topic had gelezen had je dat allang begrepen.

:W :W :W :W :W :W :W :W :W :W

Ik heb wel het hle topic gelezen. Maar ik vind je reacties zinloos. Een cb1 is niet eens een optie voor de TS omdat die niet legaal op 25 kW te zetten is. Bovendien vraagt de TS niet naar je mening over zijn keuze, maar vraagt enkele andere opties en hij vraagt aanbod aan motoren, vandaar ook de rubriek: Te koop gevraagd. Jouw optie is dus geen optie voor de TS, en je hebt verder ook geen aanbod.

Ik zwaai even naar je terug... :W
 
Laatst bewerkt:
sorry, het was niet dee bedoeling om me te storten in een zinloze discussie.
Failure je hebt mail.
 
Ik heb wel het hle topic gelezen. Maar ik vind je reacties zinloos. Een cb1 is niet eens een optie voor de TS omdat die niet legaal op 25 kW te zetten is. Bovendien vraagt de TS niet naar je mening over zijn keuze, maar vraagt enkele andere opties en hij vraagt aanbod aan motoren, vandaar ook de rubriek: Te koop gevraagd. Jouw optie is dus geen optie voor de TS, en je hebt verder ook geen aanbod.

Ik zwaai even naar je terug... :W

Pfffff Je hebt het misschien gelezen maar niet begrepen :N :N :N :N :N
Ik reageerde niet op TS maar op Frant!c.
Die beweerde dat een GS 500 een goede keuze is en daar was ik het niet mee eens. Tevens vraagt TS om een goede andere optie voor een beginners motor dus laat ik mijn mening daarover vallen. Dat hij onder de 25 kw valt zegt pas later iemand zelf noemt hij dit niet. Toen was de discussie over de voors en tegens van CB1 en GS 500 al begonnen.
Hoe jullie erbij komen dat een CB1 niet op 25 kw te krijgen is weet ik niet. Het kan wel alleen is het vaak wat moeilijker.

Ik zwaai weer vrolijk terug
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Waar gaat dit topic eigenlijk over?

CB 1 of GS500 of GS450 of japanse racemotoren of races in amerika of pk en NM of lb/ft?

Ik weet het niet meer.




Succes met de zoektocht TS.
 
Als je er nog niet uit ben ga ik het misschien nog even moeilijker voor je maken.
Ik heb ook een 25 kw motor te koop staan voor 950,-.
Kawasaki Z 305 Gp (zie ook signature)
En hij staat ook nog ergens bij te koop aangeboden
Succes met zoeken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan