Gezocht: GSXR 750 '89 of '91..

Nico e21

Rookie
18 jun 2006
10
0
Venray
Hallo allemaal.

Ik ben op zoek naar een GSXR 750.
Heb nog niet de keus kunnen maken welk model.
Vind het model van '89 erg ruig vanwege de dubbele koplampen en de uitstraling, met name dus de voorkant. Maar het model van '91 ( ben nog niet zo goed in de type coderingen) spreekt me ook erg aan. Deze liggen over het algemeen ook iets goedkoper in de markt als de oude model. Ik heb (helaas) een budget van max. 2000 euro. De '89 modellen liggen daar allemaal net boven.
Ben bezig met een 91er maar weet niet of de koop door gaat.

Dus als iemand iets heeft of weet hoor ik het graag.
Mijn email adres is Nicoe21@hotmail.com
Alvast bedankt
 
Een collega van mijn vrouw heeft er 1 in de aanbieding.

Zo uit mijn hoofd is ie uit '90, model met dubbele koplamp in de kleur blauw-wit.
Hij vraagt er €1750,- voor.

Geen idee van de kilometerstand etc. Ik heb er vorig jaar op zijn verzoek (hij heeft niet al te veel verstand van) even naar gekeken, en technisch is hij iig in orde! Hij moest toen alleen nodig gepoetst worden.

Als je serieus interesse hebt, moet je me maar ff mailen, dan vraag ik zijn telefoonnummer/mailadres
 
het model van 88/90 zijn hele goed motoren. de modelen met de oliekoelers zijn volgens veel mensen de beste. vooral de motorblokken zijn zeer goed.
heb zelf een gehad uit 1990 met de dubbele koplamp heb hem verkocht begin van het jaar. met 70.000km op de teller en 120 pk dan te bedenken dat ze van uit de fabriek ongeveer 105/108pk hadden

een tip het zijn niet hele grote motor
 
het model van 88/90 zijn hele goed motoren. de modelen met de oliekoelers zijn volgens veel mensen de beste. vooral de motorblokken zijn zeer goed.
heb zelf een gehad uit 1990 met de dubbele koplamp heb hem verkocht begin van het jaar. met 70.000km op de teller en 120 pk dan te bedenken dat ze van uit de fabriek ongeveer 105/108pk hadden

een tip het zijn niet hele grote motor

:^

Blokken zijn zeer sterk O-) !! Let alleen wel op dat hij niet overmatig olie verbruikt, dat wil nog welleens een kwaaltje zijn.

Verder zijn super fietsjes waar je nog heerlijk mee kan gummen. Tip is wel om de achterkant wat omhoog te gooien inverband met de grondspeling, en hij voelt meteen een stuk lichter aan.

Alleen als ik zo op marktplaats kijk dan zijn de 91 modellen (gsxr 750m ;) ) toch een stukje meer aan de prijs als de types ervoor.. kan het fout hebben.
 
hallo,

Iedereen bedankt voor de reacties,
Ik ben op gisterenavond naar een 91er gaan kijken.
Hele mooie fiets, strakke prijs, en een betrouwbare achtergrond.
De verkoper ook betrouwbaar, maar heb nog geen beslissing gemaakt.

Vanavond kijken naar een 89er in de kleuren zwart rood. Erg apart vond ik zelf.
Heb wel gezien dat ie wat kappen-schade had, maar vanavond ff verder kijken.

Ik moet zeggen de 91er is live vetter als op foto's.
In ieder geval bedankt voor jullie reacties en hou jullie op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan