Gezocht Harley street 750

Natascha92

MF'er
7 jan 2020
84
98
Hoi hoi

mijn naam is Natascha bijna 28 jaar!
Bezig met halen van mijn rijbewijs
theorie eergisteren gehaald en 27 januari mijn AVB examen!

nu heb ik mijn oog op een Harley Davidson street 750 heb ook al bij 1 gekeken maar deze was zonder abs
En ik zoek dus de zelfde motor maar dan met ABS erop weet iemand er 1 of heb jij er 1 dan hoor ik daar graag meer over!!

Ohja nog een vraagje ik heb namelijk nog niets zo super veel verstand van motoren maar ik heb in de ronde gehoord dat een Harley 883 dat dat vaak slechte blokken zijn klopt dit of is het onzin?

Groetjes Natascha
 
How reliable is a Harley Davidson 883 engine? - Quora
Volgens het eerste stuk: tot 65 miles/u (104 km/u) gaat het prima, daarna véél te véél trillingen.
Betrouwbaarheid zal verder afhangen van het onderhoud.

Zelf geen ervaring mee. Kijk ook ff op YouTube.

Over de Street 750, vriend van mij heeft er een nieuw gekocht, hij is er tevreden over, maar merkte wel op dat er weinig accessoires voor te koop zijn, staan zelfs niet in de "Screaming Eagle" catalogus van HD.

N.B. gefeliciteerd met het behalen vh 1e deel van je examen :)

In Duitsland staan er 5 recente Street 750s te koop. Makkelijk te importeren, staat uitgelegd in een ander topic. Daarna langs de RDW voor kenteken en Belastingdienst om BPM af te tikken. Verder heb je een auto met aanhanger nodig.
 
Laatst bewerkt:
Hoi hoi

mijn naam is Natascha bijna 28 jaar!
Bezig met halen van mijn rijbewijs
theorie eergisteren gehaald en 27 januari mijn AVB examen!

nu heb ik mijn oog op een Harley Davidson street 750 heb ook al bij 1 gekeken maar deze was zonder abs
En ik zoek dus de zelfde motor maar dan met ABS erop weet iemand er 1 of heb jij er 1 dan hoor ik daar graag meer over!!

Ohja nog een vraagje ik heb namelijk nog niets zo super veel verstand van motoren maar ik heb in de ronde gehoord dat een Harley 883 dat dat vaak slechte blokken zijn klopt dit of is het onzin?

Groetjes Natascha
Waarom perse abs?
 
Ik vermoed perse abs, omdat ze dat ook heeft op haar lesmotor (en het veiliger is).

Mijn motor heeft geen abs, geen rijmodi, helemaal niet van dat alles en toch voel ik mij veilig op dat ding, door zelf heel goed te anticiperen en door de fijn aansprekende, uitstekende Brembo remmen op die fiets: Ducati S2R800.
 
En waarom niet,normaal gesproken merk je niks van de ABS,alleen in noodsituaties ben je maar wat blij dat je het heb.
 
Euhm nou ik ben nu aan het lessen op een motor met abs niet dat het qua remmen veel uit maakt maar wel met een noodstopje
Ik vind het gewoon een stukje extra veiligheid
92B9DF8A-B52A-48AA-AFB5-28ACA11658E4.jpeg


Neem dit dan wel mee in je overweging.
 
Je zou eens met een Harley dealer moeten gaan praten,het kan bijvoorbeeld best zo zijn dat die ABS verbeterd is op latere bouwjaren,
ook als je nog meer vragen heb kun je daar het beste terecht.
 
Ik geloof niet dat er na de evo nog verder iets gedaan is aan verbeteringen.
Vragen staat natuurlijk vrij maar ik zou m’n energie steken in beter leren remmen. Of mocht ik perse een abs willen hebben dan naar een andere motor gekeken.

slechts een mening om naast je neer te leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan