Gezocht: Hayabusa motorblok met kabelboom, etc

FreeBee

MF'er
17 nov 2003
99
0
Nieuwegein
Hallo allemaal,

Ik ben al reeds 7 maanden de body van mijn Mini 850 (bj 1971) aan het opknappen en daar zal ik nog een kleine maand mee bezig zijn en dan is dit af. Als dit gereed is dan is het tijd voor de rolkooi + frame voor het motorblok en dan is het erg handig als er een motorblok is.

Echter ben ik al 8 maanden lang op zoek naar een blok en vis steeds weer achter het net of ben ik de bekende mosterd na de maaltijd omdat het blok dan al reeds weg is.

Wie kan mij op weg helpen voor een motorblok met kabelboom, ECU, dash en brandstofpomp die niet meer dan 20.000km gelopen heeft? Ik accepteer alleen een legaal motorblok omdat deze officieel door het RDW gekeurd zal worden.

Iedereen alvast enorm bedankt!
 
Ik heb een compleet blok met kenteken motor heeft 22000km gelopen is van '99 kost 3500 inclusief,kabelboom,carberateur, Verder heb ik nog een comlplete hayabusa in onderdelen dwz alles inclusief Ned. frame met kenteken '99 mail me even wat je nodig hebt.
 
Ik heb een compleet blok met kenteken motor heeft 22000km gelopen is van '99 kost 3500 inclusief,kabelboom,carberateur, Verder heb ik nog een comlplete hayabusa in onderdelen dwz alles inclusief Ned. frame met kenteken '99 mail me even wat je nodig hebt.


Wie kan mij op weg helpen voor een motorblok met kabelboom, ECU, dash en brandstofpomp die niet meer dan 20.000km gelopen heeft?






O-)
 
Ik heb een compleet blok met kenteken motor heeft 22000km gelopen is van '99 kost 3500 inclusief,kabelboom,carberateur, Verder heb ik nog een comlplete hayabusa in onderdelen dwz alles inclusief Ned. frame met kenteken '99 mail me even wat je nodig hebt.


zeker een nul teveel, blok met kenteken :?
 
Laatst bewerkt:
Allemaal bedankt om me voor het motorblok de goede richting op te helpen. 1300r en motor4you, er is mail naar jullie onderweg.

Ik heb ook nog contact met iemand uit Engeland die een blok uit 2006 met 1300 miles op de teller heeft liggen.

Wie weet kan ik begin september met 1 van deze drie blokken de eerste testrit met de Mini gaan rijden.

Allemaal nogmaals bedankt en nog meer info is altijd welkom! :}



ps: weet iemand hoe je eenvoudig schotten in het karter kan plaatsen zodat een dry-sump nog niet direct nodig is. Een dry-sump is wel ultiem maar voor alsnog aan de prijzige kant. Ik heb wel ideeen maar het is toch wel belangrijk dat het enigzins goed functioneerd en niet dat er zomaar iets zonder olie doordraait.

ps2: Ik heb een foto bijgevoegd zoals de Mini er nu bij staat. Het is nog droevig maar over 4 weken zal het er vast veel beter uit zien.

full
 
Ik heb het blok van Motor4You gekocht. Nette blok met alle electra erbij alleen de dash ontbreekt nog.

Daar zal ik nog iets voor moeten vinden en dan kan het bouwen, na 24 augustus (inslaan van chassisnummer), beginnen. *O*
 
Ik heb het blok van Motor4You gekocht. Nette blok met alle electra erbij alleen de dash ontbreekt nog.

Daar zal ik nog iets voor moeten vinden en dan kan het bouwen, na 24 augustus (inslaan van chassisnummer), beginnen. *O*

Voor hoeveel? Ik neem aan 350 pleuro's??
 
Damn, volgende keer mag je bij mij een blok kopen...
..... voor dat geld koop je een complete schadefiets...
Wat een geld... als ik ongevraagd mijn mening mag geven.. een euro of 900 was wel de max. geweest voor zo'n blok..

:r
Heb je je ooit al eens geïnformeerd naar de prijs van een Hayabusablok?
Voor die prijs mag je me alle blokken brengen die je kunt vinden
:W
 
Ja natuurlijk, maar op marktplaats staan ook regelmatig hele hayabusa's van 2005 en 2006 voor 3500 euro, maar die wil jij niet kopen.....
Maar zoals ik al zei, breng maar langs, kun je je wat verdienen ;)
 
Ik zal het je laten weten als ik er één heb... ;)

Het ging/gaat mij vooral om het astronomisch hoge bedrag van 2900 euries voor een motorblok.... met in je achterhoofd dat een complete schadefiets regelmatig voor minder word aangeboden..

Als je dan ook nog alleen blok e.d. nodig hebt kun je ook nog in Duitsland en Belgie gaan zoeken.. (invoeren niet nodig)

Maar goed... het zal wel aan mij liggen dat het achterlijk duur is voor een blok..
 
Terug
Bovenaan Onderaan