gezocht hayabusa praat

Bear

MF veteraan
27 apr 2004
1.104
0
Aidelaide , South Australia
Hallo allemaal

Kunnen (ex)bezitters van een hayabusa 1300gsx vertellen hoe deze rijdt??. Ik hoor namelijk op dit moment meer slechten dingen over deze motor dan goeden.
Ze zeggen dat 'ie rijdt als een baksteen??? :(
dank je.. :]

Laatst bewerkt:
Bere snel, degelijk blok...stuurt zwaarder als een Hypersport maar beter dan een toerder, is minder comfortabel dan een Blackbird / ZX12 en vreet achterbanden :P

En is pokkelelijk :X maar das persoonlijk

ja een houjebloesaan vind ik lelijk ,sorry hoor mensen met een houjebloesaan.
verder tja ,gaa een proefritje maken,en maak daarna je keus.

Heb er twee gehad. Fantastische fiets, maar uiteraard niet zo wendbaar en licht als een supersport.

Belangrijk is de al eerder gesteld vraag: wat wil je ermee doen?

Met zijn tweeen rijden: kies de Hayabusa ipv een supersport
Veel snelle snelweg-km's: kies de Hayabusa ipv supersport

Veel bochten rijden: kies een supersport
Veel bochten rijden, maar ook de power en de snelheidssensatie van een Hayabusa: kies de ZX-10R

nou ik moet zeggen, mijn vader heeft een hayabusa uhm uhm lichtelijk vebouwd 8-) is een HEEEEEEL stuk lichter en ook sneller geworden. dit is trouwens zijn 2e. ze zeggen ook dat als je een een busa hebt gereden dat je dan niks anders meer wilt!!
nu mijn mening: ik rij zelf een zx7r welke wel zwaarder dan de busa is maar ook wel beter stuurt. nou jahh beter... hij licht gewoon lekkerder in de bocht. als je wilt touren en gassen tegelijkertijd dan moet je zeker voor de busa gaan. geloof me je zal er geen spijt van krijgen. voor het bochten werk zou ik dus niet zo snel voor een busa kiezen. maar niet alles draait om bochten natuurlijk. als ik van de busa weer overstap naar mijn zx7r die ook wel redelijk snel is, lijkt het net dat ik stil sta en gewoon kan afstappen :( ik moet rene-10 hier dus ook gelijk geven. of een zx10r of een busa en niks andere 8-) (ff foto plaatsen van de busa)
full

Heb hem altijd heel mooi gevonden, zeker schuin van voren. Maar hij is nu al een flink aantal jaren onveranderd op de markt. Dus Suzuki zou hem wel wat mogen moderniseren. Wat gewicht eraf, lichter, sierlijker uiterlijk, beetje vermogen erbij. Hij onderscheidt zich qua vermogen immers nauwelijks nog van de moderne supersports.

nou ik moet zeggen, mijn vader heeft een hayabusa uhm uhm lichtelijk vebouwd 8-) is een HEEEEEEL stuk lichter en ook sneller geworden. dit is trouwens zijn 2e. ze zeggen ook dat als je een een busa hebt gereden dat je dan niks anders meer wilt!!
nu mijn mening: ik rij zelf een zx7r welke wel zwaarder dan de busa is maar ook wel beter stuurt. nou jahh beter... hij licht gewoon lekkerder in de bocht. als je wilt touren en gassen tegelijkertijd dan moet je zeker voor de busa gaan. geloof me je zal er geen spijt van krijgen. voor het bochten werk zou ik dus niet zo snel voor een busa kiezen. maar niet alles draait om bochten natuurlijk. als ik van de busa weer overstap naar mijn zx7r die ook wel redelijk snel is, lijkt het net dat ik stil sta en gewoon kan afstappen :( ik moet rene-10 hier dus ook gelijk geven. of een zx10r of een busa en niks andere 8-) (ff foto plaatsen van de busa)
(Afbeelding)

in een andere topic zei je dat ie van een vriend van je was

in een andere topic zei je dat ie van een vriend van je was
weet je wat het is, in eerste instantie zei ik vriend omdat het zo uhm uhm raar klinkt. heb het vaak zat gehoord, "is jou vader gek of dit of dat" of dan gaan ze gelij kom leeftijd vragen wat ik sowieso raar vind. om zulke vragen te vermeiden had ik dat getypt.maar jah eerlijkheid duurt het langst en heb gezegd dat ie van mijn vader is :+

MIJN EXCUSS MANNEN!!!

nog bedank voor allen reacties.
Wat ik wil met een motor is knallen. Bochten maken zijn niet het belangrijkste Ik hou van acceleratie. nu niet van 0..100 bla bla nee ik bedoel dan bij 180-190 gas open en dan nog de straat stenen er uit trekken.

Als je wilt gassen vanaf de 180 dan is de busa een prima keus. ik op mijn zx7r en mijn VADER :+ op zijn busa hebben laatst nog geraced tegen een porsche carrera 4 een rollende start ->kwamen hem tegen op de snelweg. de porsche had nog ff geprobeerd om weg te rijden maar besefte dat de busa bijna over hem heen reed en ging maar naar rechts en whhooop weg was ie!!! ik haalde hem ook wel in maar uhm uhmm met IETS meer moeite B| (ik zeg nie dat alleen een busa dat kan maar damn (meer zeg ik nie!)

de busa wordt mijn volgende motor....

ik heb sinds ik motor rij altijd al willen hebben...

maar het is mooi om een droom te hebben..

en eerst wou ik wat ervaring hebben.

(en ik heb de liquide middelen nog niet)

volgend jaar misschien....

de busa wordt mijn volgende motor....

ik heb sinds ik motor rij altijd al willen hebben...

maar het is mooi om een droom te hebben..

en eerst wou ik wat ervaring hebben.

(en ik heb de liquide middelen nog niet)

volgend jaar misschien....

Kan ik je niet bij Kawa houden. De ZX-12R is toch veel mooier dan de Busa. (OK over smaak valt niet te twisten, maar toch)

full

Zeer mooi strakke busa :}

busa is ook wel 1 van mijn favoriete bikes

Terug
Bovenaan Onderaan