Gezocht: Hayabusa zijspan ???? (met turbo ;-) )

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.826
521
Tsja, wat zal ik zeggen???
Ik (we) zijn er nog niet helemaal uit, maar ben vandaag terug gekomen van vakantie, motors (3 stuks)
full

mee op de aanhanger, en 2 vrienden op de motor,
full

perfecte vakantie, maar als jij zo een beetje met 150 rijdt (in de auto) en je vrienden komen voorbij als of je stilstaat, baal je toch wel een beetje, ondanks alles wat er voor in de plaats is gekomen.
full


Dus misschien maar het huidige speelgoed eruit, en dan een Hayabusa zijspan ervoor in de plaats???????????????

Ik zeg , ik weet het nog niet hoor, en heb zeker geen haast, maar misschien een beetje orienteren??????????

Lijkt me wel leuk speelgoed!!!!!
 
Zo'n busa met zijspan is idd :} , maar om daarvoor 2 motoren (elk eentje veronderstel ik) de deur uit te doen :? . Eens je aangekomen bent op je vakantiebestemming 'moet' er telkens 1 van de 2 passagier spelen bij de andere, ofwel achterblijven. Lijkt me toch een stuk minder dan gezellig samn rondrijden elk op de eigen motor.
Tenzij je ook nog een aanhangwagen met motor(en) achter die busa+zijspan hangt :+ :P
edit: als die 2 motoren allebei jouw speelgoed zijn kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar als je nu R1 + een SM rijdt denk ik dat je een busa+zijspan een deel van het strakke sturen zal missen.
 
Me vriendin heeft haar Blade verkocht toen ons zoontje geboren werd, heb zelf een R1, waar zij ook wel eens op rijdt, toen maar een Sm erbij gekocht om te spelen, Sm circuitdagjes ed, komt alleen een beetje weinig van, natuurlijk kan de kleine volgend jaar naar zijn oma ed, en wij samen rijden, maar je weet hoe dat gaat, dat gaat niet zo vaak gebeuren, en met een zijspan kunnen ze allemaal mee, zoiets dus
 
perfecte vakantie, maar als jij zo een beetje met 150 rijdt (in de auto) en je vrienden komen voorbij als of je stilstaat, baal je toch wel een beetje, ondanks alles wat er voor in de plaats is gekomen.

Als jij de gehele tijd 150 blijft rijden met je Astrake, dan ben je nog voor je vrienden thuis. Zij moeten om de 200 km tanken en ff de benen strekken, jij maar om de 800, dat 4 x tanken maakt het snelheidsverschil ruimschoots goed :P
 
150 verstandig met een aanhanger... :?
gizz, jij moet toch wel beter weten nietdan?

anyway ...wel leuke vakantie gehad? waar was je naartoe geweeest?
 
150 verstandig met een aanhanger... :?
gizz, jij moet toch wel beter weten nietdan?

anyway ...wel leuke vakantie gehad? waar was je naartoe geweeest?

tsja, het ging makkelijk moet ik zeggen, ik ben erg blij met me karretje :)

En waar denk je dat meneer de agent me aanhield, precies, ongeveer een km of 20 voordat ik thuis was.
agent: Zeg meneer, lekker aan het inhalen he, met die aanhanger!!
(ps reed al een stukkie langzamer sinds ik weer in Nederland was, ong. 120 denk ik),
agent: dat is niet de bedoeling.
Ikke: stja, bijna thuis he O-)
Agent: zeker uit Frankrijk??
ikke: jazekers
agent: nou, je bent nu weer in Nederland, 80 is het, rustig aan en veilige thuisreis :}
ikke: ja meneer
voor meneer de agent :} :} :} :} :} :} :}


PS: ivm met Joey het dit jaar iets dichter bij huis gehouden, de Vogezen, aardig, maar niet helemaal naar me zin, volgend jaar maar gewoon weer Zuid-Frankrijk of zo, niet van de half bakken gedoe iig.
 
Maar weet iemand toevallig zo'n ding te koop staan?????????
 
Als jij de gehele tijd 150 blijft rijden met je Astrake, dan ben je nog voor je vrienden thuis. Zij moeten om de 200 km tanken en ff de benen strekken, jij maar om de 800, dat 4 x tanken maakt het snelheidsverschil ruimschoots goed :P

Behalve als zo'n Busa is uitgerust met een extra 28 liter onder de bak natuurlijk.
Ik tank tegenwoordig pas bij zo'n 500km en de benen strekken doe ik wel onder het rijden ff 5 minuten achter een vrachtwagen hangen oid... :]
 
Heel mooi zo'n Busa met Speed 2000 (terwijl ik een Busa met 2 wielen een lelijk ding vind :P ). Maar misschien minder geschikt om Joey in mee te nemen. Misschien kan de EML GT2001 bak ook aan de Busa. Kinderstoeltje erin en dan kan het manneke wel door het ruitje kijken en evt met een zeiltje tegen weer en wind beschermt worden.

Hier een foto van dit zijspan aan een Blackbird
full


Kijk ook even hier voor nog meer info over deze combinatie
 
Whoaaa en wat dacht je hiervan :? :? :?

full


2min13 met een Blackbird met span op het circuit van Zolder ... :}
 
ja, mooi, ga maar eens om me gemaak lezen, en Ronald van Marle ken ik, wel eens een stukkie mee op gereden tijdens de KicXtour, leuk gezicht hoor, gaat ook akelijk hard de hoek om
 
Jep, de mijne komt zeer zeker in 2004 te koop, ik ben reeds op zoek naar wat anders.
Mocht je werkelijk interesse hebben neem dan ff contact met me op.


ahum, leuk, maarre, waar ben je nu zelf naar aan het kijken??????
En wat moet die dan kosten van jouw??????
Mag ook per mail hoor ;)
 
ahum, leuk, maarre, waar ben je nu zelf naar aan het kijken??????
En wat moet die dan kosten van jouw??????
Mag ook per mail hoor ;)

Momenteel staat een FJR1300 - GT2001 bovenaan mijn verlanglijstje.
Alhoewel, de GT2001 staat op het verlanglijstje van mijn vriendin (en daar staat wel 1 bak op.....)
En jawel, ik mag zelf bepalen met wat voor motor ernaast.
En die motor moet wel vermogen hebben, das voor mij een eerste vereiste.
Vandaar.
Eigenlijk staat een nieuwe motor gepland voor eind 2004, maar bij een goed bod gaat ie gewoon eind van dit seizoen weg.
En wat is dan een goed bod? Ik heb geen flauw idee, daar zal ik eerst 's naar moeten informeren, dat hoor je binnenkort dan wel.
Je hebt trouwens serieus belangstelling of...??
 
Terug
Bovenaan Onderaan