Gezocht: Hayabusa zijspan ???? (met turbo ;-) )

Momenteel staat een FJR1300 - GT2001 bovenaan mijn verlanglijstje.
Alhoewel, de GT2001 staat op het verlanglijstje van mijn vriendin (en daar staat wel 1 bak op.....)
En jawel, ik mag zelf bepalen met wat voor motor ernaast.
En die motor moet wel vermogen hebben, das voor mij een eerste vereiste.
Vandaar.
Eigenlijk staat een nieuwe motor gepland voor eind 2004, maar bij een goed bod gaat ie gewoon eind van dit seizoen weg.
En wat is dan een goed bod? Ik heb geen flauw idee, daar zal ik eerst 's naar moeten informeren, dat hoor je binnenkort dan wel.
Je hebt trouwens serieus belangstelling of...??

Ik kan je verzekeren dat die FJR1300 - GT2001 heerlijk rijdt *D Veel minder sportief dan de combinatie die je nu hebt (Joris vertel eens iets nieuws :Z ), maar ook daar kun je mee gooien en smijten. Dat gooien en smijten laat ik liever aan m'n pa over, hij heeft een combinatie uit 2001.
 
Ah die zwarte of niet? :P
Die afbeelding staat al een tijdje op mn hd... :9~

Ja die :)

Hij heeft afgelopen zondag een VRO-2 voor zijspannen gedaan op het oefenbaantje in Lelijkstad. Hij had veel last van in de weg rijdende solomotoren :P Zeker toen het zachtjes begon te regenen O-)
 
Momenteel staat een FJR1300 - GT2001 bovenaan mijn verlanglijstje.
Alhoewel, de GT2001 staat op het verlanglijstje van mijn vriendin (en daar staat wel 1 bak op.....)
En jawel, ik mag zelf bepalen met wat voor motor ernaast.
En die motor moet wel vermogen hebben, das voor mij een eerste vereiste.
Vandaar.
Eigenlijk staat een nieuwe motor gepland voor eind 2004, maar bij een goed bod gaat ie gewoon eind van dit seizoen weg.
En wat is dan een goed bod? Ik heb geen flauw idee, daar zal ik eerst 's naar moeten informeren, dat hoor je binnenkort dan wel.
Je hebt trouwens serieus belangstelling of...??

Hoe moet ik dan precies het verschil zien in bakken, die jij nu heb (2000???) en een 2001, en tsja, heb eigenlijk geen idee waar ik nog meer op zou moeten letten.
Ik ben maar een gewone Supersport freak, en probeer maar eens aan een leek het verschil tussen de verschillende merken en types uit te leggen.
Maar je mag het altijd even proberen hoor :) :}

en of ik serieus ben, jazekers wel, echter eerlijk is eerlijk, door onvoldoende kennis kan ik nog geen beslissing nemen, maar ik ben wel degelijk serieus geintresseerd in je vraagprijs (en begrijp als dat per mail gebeurd).

Iig is nu nog een Hayabusa met zijspan de enige mogelijkheid om me mijn R1 te doen vergeten })


Ik zou natuurlijk ook me R1 kunnen laten ombouwen O-)
 
Het word mischien maar es tijd dat je hier anders een keer langskomt, als je in de buurt woont natuurlijk.
Mondeling ka ik je een boel uitleggen waar ik geen zin in heb om dat allemaal te typen.
Ik neem je dan ff mee in de bak en ik zweer je 5 minuten later vraag je: wat is een R1......of: hoe komt het dat zo veel motoren een wiel te winig hebben.
Of: heb je nog een schone broek voor me te leen...of..nee, nu hou ik ff op.
Denk er iig eens over na.
O ja, mijn huidige bak is de speed 2000 van eml, kijk anders eens op de site van EML: http://www.emlsidecar.com/
 
De GT2001 is de opvolger van de GT2000. De verschillen tussen de GT2000 en GT2001 zijn maar minimaal. Vooral op details zijn er verbeteringen aangebracht. Meest in het oog springende is het aantal gasdempers onder klep naar het passagiersgedeelte. De 2000 heeft er 2 (aan weerszijden 1) de 2001 heeft er slechts 1 (aan de kant van de motor). Bij de 2000 bleek de 2de demper op een kwetsbare plaats te zitten. Bij instappen werd die nogal eens als handvat gebruikt. Grootste voordeel van de enkele demper bij de 2001 is dat de klep veel verder open kan, waardoor de instap veel gemakkelijker is.

De Speed 2000 is overigens de opvolger van de Speedline. Voorkomen is grotendeels hetzelfde. Ook deze is slechts op details verbeterd.

De Blackbird is leverbaar met Speed 2000 en met GT2001. Op de site staat alleen de Busa met Speed 2000, maar misschien is een Busa met GT2001 ook een mogelijkheid.

Hier staan ook een aantal nuttige tips over zijspanrijden
 
Laatst bewerkt:
En Gizz ben je al wat wijzer?

Al een keer bij Powersl@ve in de bak gezeten? Ik heb wel een paar keer een ritje in een zijspan mogen meemaken, dat is wel :9~ hoor.

sb-comete.jpg
 
Tsja, denk toch dat ik eerst maar eens bij Powersl@ve in zijn bakkie moet gaan zitten, dan pas kan ik meer vertellen.
Of ik moet er een zijspan BIJ nemen, en me huidige motortjes gewoon houden, maar helaas zal dat niet gaan lukken. :(

Tijd zal het leren.
 
Tsja, denk toch dat ik eerst maar eens bij Powersl@ve in zijn bakkie moet gaan zitten, dan pas kan ik meer vertellen.
Of ik moet er een zijspan BIJ nemen, en me huidige motortjes gewoon houden, maar helaas zal dat niet gaan lukken. :(

Tijd zal het leren.

Ural erbij, past ook goed bij die andere hoestbuien, vind je meisie ook vast leuk :+
 
Kan ook eens denken aan een V Max span....gaat vreselijk hard!



o ja?????

Geloof er niets van, zo'n ding komt normaal al niet van zijn plek, laat staan met een bakkie eraan, misschien dat die dan wel ineens goed rechtsaf gaat, maar ja, links dan nog
 
Gizz, waar woon je?
Heb nog geen bericht over de huidige waarde van het span, en dan zitten we ook nog met een aanpassing die eigenlijk nog weer onaangepast moet worden.
 
We hebben de plannen nog effe verschoven, komt ons voorlopig beter uit, blijven in contact, en als alles goed is komt dat 7 kleuren stront schijten in Powersl@ve zijn bakkie nog wel, wat in het vat zit verzuurt niet.

Vraag me af of ik nog wel in zijn bakkie mag al ik hem volschijt, maar ja, zien we dan wel ;)
 
edit: als die 2 motoren allebei jouw speelgoed zijn kan ik me er wel iets bij voorstellen, maar als je nu R1 + een SM rijdt denk ik dat je een busa+zijspan een deel van het strakke sturen zal missen.

Als je wilt weten wat strak sturen is,
moet je eens probeeren op zo een Span te rijden
O-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan