Gezocht: Highmount Demper voor R6 uit 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

neffats

MF'er
16 okt 2009
60
0
Gelderland
Hallo,

Wie o wie kan mij helpen: Ik zoek een highmount demper voor mijn R6 uit 2000. Ik heb bij verschillende zaken geinformeerd maar ben toch snel 400 a 500 Euro kwijt. Dit vind ik toch iets te prijzig.

Wie biedt er 1 aan die ik kan overnemen? Of wie o wie heeft een goede tip waar ik voor een redelijke prijs een highmount demper kan vinden.

Ik hoor het graag!

gr,
Patrick

full
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je eens een belletje wagen aan Superpole om te vragen óf ze een linkpijp hebben die een hightmount mogelijk maakt voor een '99 -02 R6. De demper is als slip-on altijd te plaatsen op een linkpijp als je de ophanging van die demper maar op orde maakt :+

Fiets die je post is een '03 .... maar dat had je al wel gezien, denk ik })
 
Laatst bewerkt:
Hiw Wimmel,

Dank voor de tip ik zal ze eens bellen ik heb via internet ook al enkele producenten gevonden die een linkpipe kunnen maken. De prijs van een totale high mount wordt dan dermate hoog dat het buiten mijn budget valt.

Ben momenteel bezig in de usa om er 1 te importeren. Dit scheelt de helft tov NL/BE.

Zeer scherp opgemerkt. Het betreft idd een later model r6.. had de pic als indicatie voor de uitlaat toegevoegd.

Zodra het gelukt is zal ik een pic posten.

Maar tot die tijd zijn tips welkom:-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan