Gezocht: Hitte bestendige E-keur sticker

NielsDerksen

MF veteraan
7 mrt 2009
4.519
0
Aalten
De topictitel zegt het al, ik zoek een hittebestendige sticker waar een E-keur op vermeld staat.
Is de bedoeling die dan op de uitlaatdemper te plakken, en zo de Duitse politie laten denken dat de demper E-keur heeft.

Bij voorbaat dank.


Groeten: Niels.
 
De topictitel zegt het al, ik zoek een hittebestendige sticker waar een E-keur op vermeld staat.
Is de bedoeling die dan op de uitlaatdemper te plakken, en zo de Duitse politie laten denken dat de demper E-keur heeft.

Bij voorbaat dank.


Groeten: Niels.
Duitse politie is wel groen maar niet stom _O-
teveel herrie is teveel herrie .... met of zonder E-keur
 
Duitse politie is wel groen maar niet stom _O-
teveel herrie is teveel herrie .... met of zonder E-keur
Ze zien wel meer over het hoofd he...
Zo heb ik met de auto met super brede zomerbanden op bling bling velgen 's winters een ongeluk gehad, met vorst, en ze hebben er niet eens naar gekeken toen terwijk winterbanden daar voor de auto echt verplicht zijn.

Ach, plan is, zie een een Politiewagen rijden, dan in een hogere versnelling rijden, en mochten ze me dan aanhouden, dan kan ik het stickertje proberen.
Vind het voor de prijs wat een stickertje kost zeker de moeite.
 
Ze zien wel meer over het hoofd he...
Zo heb ik met de auto met super brede zomerbanden op bling bling velgen 's winters een ongeluk gehad, met vorst, en ze hebben er niet eens naar gekeken toen terwijk winterbanden daar voor de auto echt verplicht zijn.

Ach, plan is, zie een een Politiewagen rijden, dan in een hogere versnelling rijden, en mochten ze me dan aanhouden, dan kan ik het stickertje proberen.
Vind het voor de prijs wat een stickertje kost zeker de moeite.
yeah right _O-
 
Star Twin in Loenen lasert het in uitlaten ......(net als origineel)

O ja en t.a.v. winterbanden in Duitsland.....deze zijn niet wettelijk verplicht....je kunt echter na een ongeluk(je) aansprakelijk gesteld worden voor de veroorzaakte schade als je auto niet is uitgerust voor winterse omstandigheden !
 
Star Twin in Loenen lasert het in uitlaten ......(net als origineel)

O ja en t.a.v. winterbanden in Duitsland.....deze zijn niet wettelijk verplicht....je kunt echter na een ongeluk(je) aansprakelijk gesteld worden voor de veroorzaakte schade als je auto niet is uitgerust voor winterse omstandigheden !
Kijk, daar heb ik iets aan, bedankt!
 
e keur wordt ingeslagen op dempers en niet geplakt,duitsers zijn ook niet achterlijk.maar waag de gok eens,kan zijn dat je dan mag sleutelen terplaatse,zijn niet makkelijk die duitsers.
 
Ik heb wel degelijk een zilverkleurige E1 keur stikker op mijn akra zitten. Zal een een foto maken als ik thuis ben.
 
Heeft er nou ein-de-lijk iemand een stel van die stickers laten drukken? Ik wacht al 12 jaar!

;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan