Gezocht: hittebestendige verf uitlaatbochten

SRADdraaier

Die hard MF'er
20 feb 2005
323
0
Zwolle (Overijssel)
beste mensen, ik heb een kawasaki GT550 uit 1984 waarvan de uitlaatbochten zeer roestig zijn maar niet verrot, je krijgt ze iniedergeval niet mooi meer met poetsen de vraag is waar kan ik hittebestendige verf vinden die goed hecht op de bochten.
 
een blok is wel ff iets anders als uitlaatbochten... nogal temperatuur verschil. Blokken kun je gewoon met 2k lak doen


Ervaring met die verf? :N

Ik heb voor mijn blok Hitte bestendige verf van Hammerite gebruikt.
Scheelt ontroesten.

Werkt prima ja maar is enorm dof van kleur -O-

Zelf gespoten met meen Motip tot 860graad en blijft goed zitten, meer satijnglans dan echt dof, glanzend hittebestendig niet verkrijgbaar begreep ik? :?

Is ook nog bij autolakkendealer speciale uitlatenverf die nog beter tegen de hitte kan maar die nooit geprobeerd, was iets duurder.

Heb trouwens bij de soes ook de uitlaat laten zitten, hele motor verder afgeplakt en het resultaat is beter dan je zou verwachten. Hele minimale plekjes net niet geraakt maar belangrijkste blijft toch schuren en ontvetten, bij pekelrijden jaarlijks herhalen...
 
Oude uitlaat, schuren/stralen, ontvetten, meerdere dunne lagen
aanbrengen, spuiten - drogen - spuiten - drogen. Bijv. Motip in heet water leggen uitlaat ( goed ontvet op de kachel ) iig beetje warm en spuiten maar. :o :o :o wat mooi, zo hecht de laag uitstekend. :+ :+
full

Zie fris collectortje *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan