gezocht honda cb 750 four

luuk6686

Rookie
2 jan 2011
7
0
Gelderland
Hallo,

Ik ben op zoek naar een honda cb 750 four tussen het bj 1970 en 1976. Ik wil graag zo'n motor gaan opknappen dus ik zoek er een waar wel aangedaan moet worden. Deze moet dan wel compleet zijn. Graag aanbieden met foto's naar conrad.lukassen@hetnet.nl

mvg,
 
ik heb nog wel een 78er staan is een f2 met vernikkeld frame en rvs achterbrug en uitlaatsysteem suzuki gs 1000 tank en kuma racewielen met grote remmen.
leuk ding rijd goed maar heeft wel behoefte aan wat aandacht
 
ik heb nog wel een 78er staan is een f2 met vernikkeld frame en rvs achterbrug en uitlaatsysteem suzuki gs 1000 tank en kuma racewielen met grote remmen.
leuk ding rijd goed maar heeft wel behoefte aan wat aandacht


bedank voor je reactie, maar wat ik zoek is een k1 t/m k6
 
ik heb nog wel een hoop onderdelen, maar ondertussen is tie niet kompleet meer
als je dr 1 kompleet wilt maken, hoor ik t wel
 
ik heb nog wel een hoop onderdelen, maar ondertussen is tie niet kompleet meer
als je dr 1 kompleet wilt maken, hoor ik t wel


Bedankt voor je reactie. Ik zal je adres bewaren je weet maar nooit. Misschien nog tips als ik ergens ga kijken, dingen waar ik op moet letten?

mvg
 
ik heb nog wel een hoop onderdelen, maar ondertussen is tie niet kompleet meer
als je dr 1 kompleet wilt maken, hoor ik t wel

Goedemorgen RR-Paulus,

Kun je even laten weten welke onderdelen je nog heb liggen. Ik heb nu een K6 gekocht maar niet helemaal compleet, je kunt dit ook mailen naar conrad.lukassen@hetnet.nl.

Bvd
 
Ik heb dit nog te koop staan

2cnegpj.jpg
 
Ik heb dit nog te koop staan

[afbeelding]


Bedankt voor je reactie, in zovere is mijn motor wel compleet. Ik heb nog nodig goed voor en achter spatbord, uitlaat dubbel links en rechts, knipperlichten achter, achterlicht, kettingkast, handgrepen achter, beugel voor contact slot achter, schijfrem met klauw om een dubbele schijfrem voor te maken, enz. en nog een paar van die kleine dingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan