Gezocht Honda cbr 125

Daan_2001_

Rookie
9 okt 2019
3
0
Binnenkort ga ik mij a1 rijbewijs halen. Hierom wil ik graag een motor kopen en heb ik besloten om de honda cbr 125 te kopen.
Ik zoek een honda met
Bouwjaar van 2011 of later
onder de 12500 km op de teller
 
Daar zou dan 1500 km per jaar mee gereden zijn. Sommigen rijden dat in een dag...
 
Daar zou dan 1500 km per jaar mee gereden zijn. Sommigen rijden dat in een dag...
Hmmm, Hier heb ik inderdaad nog niet goed over nagedacht. Wat schat je als een reëel aantal kilometers, maar dat ze ook nog steeds betrouwbaar zijn?
 
Hier heb ik inderdaad nog niet goed overna gedacht. Wat schat je als een reëel aantal kilometers, maar dat ze ook nog steeds betrouwbaar zijn?
Dat is niet te zeggen. Een motor van die leeftijd met weinig kilometers heeft misschien lang stil gestaan. Dat is ook niet goed, gezien de vele topics hierover. Of de teller is teruggedraaid of vervangen. Maar je kunt natuurlijk ook geluk hebben.
 
Hartelijk dank voor dit advies. Je hebt mijn naïve ogen geopend. Teller terugdraaien had ik eerlijk gezegd nog niet over nagedacht.
 
Honda's zitten meestal wel goed in elkaar, en kunnen bij goed onderhoud lang meegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan