Gezocht: Honda CBR 600r, Yahama yfz 600r - 25 kw op kenteken

Rebellion90

Rookie
21 sep 2010
2
0
Ermelo
Hallo Allemaal,

7 oktober aanstaande moet ik afrijden voor mijn motorrijbewijs (AVD). Theorie en AVB heb ik in één keer gehaald.

Ik ben van plan om daarna gelijk een motor te kopen die moet lijken op een Honda CBR 600r uit 1996 (of later natuurlijk). Het merk maakt mij niet zoveel uit. Het mag ook een Yamaha / Kawasaki zijn.

Wat ik wel belangrijk vind is:

- de kilometerstand (niet boven de 60.000)
- de motor moet netjes in onderhoud zijn bij een erkende dealer

Omdat ik nog geen 21 ben moet ik 25 kw rijden. Het moet dus een 25 kw op kenteken zijn (voor de verzekering enzo)

Als het aan mij eisen voldoet ben ik bereid om goed te betalen!

Alvast bedankt,

Sander.
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je niet CBR600 f ipv CBR600r? Want die heb ik, maar die ga je lekker niet krijgen! De CBR600RR is vanaf 2003 geproduceerd. Ik zie dat je dit topic ook al binnen 'Te koop gevraagd' hebt. Goed bezig! Succes met oriënteren en post hem als je er op kunt rijden :)
 
Bedoel je niet CBR600 f ipv CBR600r? Want die heb ik, maar die ga je lekker niet krijgen! De CBR600RR is vanaf 2003 geproduceerd. Ik zie dat je dit topic ook al binnen 'Te koop gevraagd' hebt. Goed bezig! Succes met oriënteren en post hem als je er op kunt rijden :)


De 600f is vanaf de PC25 (vanaf '91) als het goed is wel op 25 kw te krijgen zolang deze maar van origine een NL motor is. Pin me er niet op vast maar zo heb ik het altijd vernomen, informeren bij de dealer of importeur geeft natuurlijk de zekerheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan