gezocht Honda RS 125

matt4

Die hard MF'er
27 jan 2004
329
1
mainvault
besten,

heeft u een Honda rs 125 ( vanaf bouwjaar 1994) en u doet deze weg? laat dit mij aub zeker weten!

Het is de beoeling 50cc te racen( voor seizoen 2007, dus de tijd dringt!), dus de motor heb ik niet nodig! nu ja, zit ier erbij dan koop ik hem erbij.

laat maar weten op matthieu.opsomer@skynet.be

mvg!
 
er staan genoeg 50cc racers in het BK te koop. allemaal rs frames
kijk morgen maar eens in Erpe-Mere mischien staan er wel in het paddock te koop.
heb er zelf ook 1 maar dan uit 91 :)
volgend seizoen in Evergem wil ik het gevecht wel aangaan hoor 8-)
 
hoi,

In het BK vind ik niet zo veel. Ik ken Philipe Calcus ( witte kappen 2006 model rs 125) heel goed, wij rijden samen in frankrijk. heb het hem ook al gevraagd.
en toch ben ik tevergeefs op zoek!
Ik rijd momenteel in Frankrijk ufolep in de promo boîte.
volgend jaar wil ik proto (50cc OPEN) rijden.

Ik heb al een Officiele BIDALOT comp" client op het oog ( die van Tony Guinot, frans kampioen geweest 50cc), maar een rs kader vind ik toch ietje beter.

laat maar horen!

=> platje van het vidalot chassis compé client

Bijlage: pres-il-04.jpg
 
Ik ben ook op zoek naar een tz125 vanaf 1997. Hoor dat de 125cc veel in de brommerrace terecht komen. Heeft iemand van jullie een website of iets dergelijks waar deze motoren worden aangeboden? Zowel in Nl als in België?
 
Ik ben ook op zoek naar een tz125 vanaf 1997. Hoor dat de 125cc veel in de brommerrace terecht komen. Heeft iemand van jullie een website of iets dergelijks waar deze motoren worden aangeboden? Zowel in Nl als in België?
een site heb ik niet voor je, binnen het BK is het een klein wereldje waar iedereen elkaar kent. zo kom je wel aan een RS frame.
TZ ga je eerder in Nederland vinden, die zie je in Belgie niet rijden.
 
hoi,

In het BK vind ik niet zo veel. Ik ken Philipe Calcus ( witte kappen 2006 model rs 125) heel goed, wij rijden samen in frankrijk. heb het hem ook al gevraagd.
en toch ben ik tevergeefs op zoek!
Ik rijd momenteel in Frankrijk ufolep in de promo boîte.
volgend jaar wil ik proto (50cc OPEN) rijden.

Ik heb al een Officiele BIDALOT comp" client op het oog ( die van Tony Guinot, frans kampioen geweest 50cc), maar een rs kader vind ik toch ietje beter.

laat maar horen!

=> platje van het vidalot chassis compé client
Calcus ken ik van zien maar ik kan niet goed frans dus een gesprek zit er niet in :) Maandag voor het eerst met de brommer op croix gereden tussen de moto's beginnersgroep, was dik in orde. r1 en fireblade's buitenom voorbijsteken en uitremmen *O*
 
hallo,

Ik ben al bij die man geweest die deze verkoopt. ik heb deze al int echt zien staan.
heel erg prijzig!!

Ik heb zelf een slechte ervaring met die man. wij hadden een prijs overeengekomen voor een rolling-frame die ik wou kopen(hij moest deze nog gaan ophalen in engeland) eens hij die bij zijn thuis had vroeg hij mij er bijna 1000 euro meer voor. ( stond zogezegd in erg mooie staat...)
echt geen eerlijke man...alleszins bedankt!
 
Ik heb met hem ook contact gehad. Hij vroeg mij per mail idd meer dan in de bovenstaande advertenties. Ben zelf eens gaan zoeken in de UK en in DLD en daar staat ook nog geregeld wat te koop.
Ik wil het liefst een TZ125 hebben maar ben er al achter dat die erg schaars zijn. Ga me dan maar eens orienteren op de rs125 motoren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan