Gezocht: Hulp van zijspanner!

Ja inderdaad, wees iets concreter... Ik krijg namelijk een licht gevoel dat hier een mooi verhaal onder schuilt :Y
 
zal ik dan maar de verrader spelen? 8-)

full


lees meer: Gefrunnik aan mijn driewieler pagina 89 O-)
 
De uitspraak "Soms zegt een foto meer dan 1000 woorden" is hier wel heel toepasselijk..
 
ik zat op ralfie zelf te wachten....

maar volgens mij durft ie z'n gezicht hier niet meer te laten zien })

Jawel hoor, durf ik best. Heb alleen wel wat beters te doen als het 30 graden is (Motorblaadje.nl maken bijvoorbeeld :X :X :X ).

Maar over de foto hoef ik niets meer te vertellen dus :+ .

trouwens waar meer dan 30 russen samen klonteren zie je hem ook niet
nee ik kiek wel uut :+
 
Jawel hoor, durf ik best. Heb alleen wel wat beters te doen als het 30 graden is (Motorblaadje.nl maken bijvoorbeeld :X :X :X ).

Maar over de foto hoef ik niets meer te vertellen dus :+ .nee ik kiek wel uut :+


Misschien kun je de foto voorzien van commentaar *O* Ik had begrepen dat het kwam door een bocht naar links?
 
Misschien kun je de foto voorzien van commentaar *O* Ik had begrepen dat het kwam door een bocht naar links?

Te hard ingestuurd naar links, grof asfalt, slechte vering. In willekeurige volgorde. Ik dacht even te gaan driften (ging de week ervoor nog wel goed) maar dat lukte dus niet helemaal. Paar deuken in het span en een gebroken sleutelbeen. Alles is nu weer operationeel, moet alleen de koplamp nog even rechtzetten en het spatbord verven. 8-)
 
Te hard ingestuurd naar links, grof asfalt, slechte vering. In willekeurige volgorde. Ik dacht even te gaan driften (ging de week ervoor nog wel goed) maar dat lukte dus niet helemaal. Paar deuken in het span en een gebroken sleutelbeen. Alles is nu weer operationeel, moet alleen de koplamp nog even rechtzetten en het spatbord verven. 8-)

Ai, een behoorlijke val dus.. Op de foto ziet er ook niet echt comfortabel uit.. Balen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan