Gezocht: Hulp van zijspanner!

GSX'er

MF'er
13 jun 2006
97
0
Beste motorcollega's van de afdeling zijspannen :W

Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van IJsselstein die in het bezit is van een zijspan!

Ik ben momenteel bezig met een site te realiseren die alles te maken heeft met verkeerstheorie. Nu hebben we voor de examens nog enkele foto's nodig van een motor met zijspan. Het zal ongeveer een kwartiertje duren. Vind jij het leuk om misschien jouw zijspan terug te zien op een verkeerssite, dan hoor ik dit heel graag!

Wij zullen er in ieder geval heel erg mee geholpen zijn! Ik ben benieuwd!
 
Beste motorcollega's van de afdeling zijspannen :W

Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van IJsselstein die in het bezit is van een zijspan!

Ik ben momenteel bezig met een site te realiseren die alles te maken heeft met verkeerstheorie. Nu hebben we voor de examens nog enkele foto's nodig van een motor met zijspan. Het zal ongeveer een kwartiertje duren. Vind jij het leuk om misschien jouw zijspan terug te zien op een verkeerssite, dan hoor ik dit heel graag!

Wij zullen er in ieder geval heel erg mee geholpen zijn! Ik ben benieuwd!

IJsselstein Utrecht??

daar woon ik vreselijk TE dichtbij |(

enne ik heb nog een week vakantie :Y

en ja ik heb een vreselijk zijspan O-)
 
HEEEJ, ophouwuh :(

snotverdrie. houden jullie er wel rekening mee dat MIJN spannetje
het doet en niet zoals die van jullie half uit elkaar ligt O-)
 
Okay, super! Dan moeten we van de week maar even langskomen voor een paar foto's! Zeg maar wat jou het beste uitkomt Q en daar passen wij ons wel aan!
 
full



u wilt hier linksaf, mag dat?
 
hele week elke avond

Okey, dat is perfect! Laten we woensdag afspreken, rond een uurtje of half 8 8 uur? Is het mogelijk om naar mijn e-mail adres (b.witkamp@snelslagen.nl) het adres te mailen waar we woensdag naartoe kunnen komen? In ieder geval, super dat je ons hiermee wilt helpen :Y !
 
regel je ook de text voor de theorie-boekjes? daar staat in als je met een zijspancombi de bocht naar LINKS te hard neemt, het zjspanwiel los kan komen...
ik had dus gebeld naar de verantwoordelijken voor de text en ze beweerden dat het door hun team echt wel uitgebried door experts was getest en dat ik het niet beter kon weten...
ik zei, zeker dezelfde experts die mijn gereformeerde buurmeisje tijdens het autorijexamen hebben ontmaagd in ruil voor....
jemig kreeg ik toch een scheldkannonade..
 
regel je ook de text voor de theorie-boekjes? daar staat in als je met een zijspancombi de bocht naar LINKS te hard neemt, het zjspanwiel los kan komen...
ik had dus gebeld naar de verantwoordelijken voor de text en ze beweerden dat het door hun team echt wel uitgebried door experts was getest en dat ik het niet beter kon weten...
ik zei, zeker dezelfde experts die mijn gereformeerde buurmeisje tijdens het autorijexamen hebben ontmaagd in ruil voor....
jemig kreeg ik toch een scheldkannonade..

Kan toch wel kloppen???
zeker met een RUS............
linkerbocht flink lomp nemen.............
kracht op het zijspanwiel wordt zo groot dat de naaf afbreekt en HET WIEL LOS KOMT *O*
 
regel je ook de text voor de theorie-boekjes? daar staat in als je met een zijspancombi de bocht naar LINKS te hard neemt, het zjspanwiel los kan komen...
ik had dus gebeld naar de verantwoordelijken voor de text en ze beweerden dat het door hun team echt wel uitgebried door experts was getest en dat ik het niet beter kon weten...
ik zei, zeker dezelfde experts die mijn gereformeerde buurmeisje tijdens het autorijexamen hebben ontmaagd in ruil voor....
jemig kreeg ik toch een scheldkannonade..


Ja, wij doen de teksten ook zelf, maar wel knap een bocht naar links op 2 wielen... En ben benieuwd welke experts dat uitgezocht hebben... haha _O- _O-

By the way, welke site was dat???
 
Q, nog bedankt! Ennuh, erg netjes die wegrijdtechniek vanaf de rotonde _O-
 
regel je ook de text voor de theorie-boekjes? daar staat in als je met een zijspancombi de bocht naar LINKS te hard neemt, het zjspanwiel los kan komen...
ik had dus gebeld naar de verantwoordelijken voor de text en ze beweerden dat het door hun team echt wel uitgebried door experts was getest en dat ik het niet beter kon weten...
ik zei, zeker dezelfde experts die mijn gereformeerde buurmeisje tijdens het autorijexamen hebben ontmaagd in ruil voor....
jemig kreeg ik toch een scheldkannonade..

Moet ik nog wat roepen over een zekere eikel met een niet geheel juist geparkeerde combinatie ongeveer een jaar geleden :? Was ook een bocht naar links 8-) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan